ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Іванов, Є. В. | |
dc.date.accessioned | 2020-03-30T11:53:24Z | |
dc.date.available | 2020-03-30T11:53:24Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Іванов Є. В. Інформаційно-комунікаційні технології в контексті демократизації управління освітніми закладами / Є. В. Іванов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 70. – С. 110-113. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27846 | |
dc.description.abstract | Інтеграція України в Європейський освітній простір вимагає демократизації управління освітніми закладами. Українські дослідники у сфері педагогіки вивчають можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій для демократизації управління освітніми закладами. Використання цих технологій в означеному контексті сприяє вдосконаленню процесу демократизації у сфері обміну й поширенню інформації про управління освітніми закладами в Україні. Мета статті – проаналізувати наявну в мережі Інтернет інформацію щодо управління освітніми закладами та охарактеризувати ступінь поширення інформації, що якісно впливає на процес демократизації управління освітніми закладами. У статті наведено аналіз досліджень українських учених, присвячених проблемам використання комп’ютерних технологій у процесі управління закладами післядипломної педагогічної освіти; розроблення системи інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом; створення теоретико-методологічних засад інформаційного менеджменту у сфері освіти тощо. Дослідження містить результати опитування керівників навчальних закладів Полтавської області, яким було запропоновано визначити проблеми, що виникають у процесі використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому закладі. Серед таких названі низький рівень забезпечення шкіл інформаційно-комунікаційними технологіями й іншим обладнанням, недостатня розробленість алгоритму впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес управління освітніх закладів; низький рівень кваліфікації управлінців освітніх закладів у сфері використання інформаційно-комунікаційних технологій; консерватизм у використанні інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі; недостатній рівень якості наявного програмного забезпечення. | ua |
dc.description.abstract | The integration of Ukraine into the European educational space requires democratization of educational institutions management. Ukrainian researchers in the field of pedagogy are exploring the possibilities of using information and communication technologies to democratize the management of educational institutions. The use of these technologies in this context contributes to the improvement of the democratization process in the sphere of exchange and distribution of information about the management of educational institutions in Ukraine. The purpose of the article is to analyze information available on the Internet on the management of educational institutions and to characterize the degree of such information distribution, which qualitatively influences the process of democratization of the management of educational institutions. The article provides the analysis of the research of Ukrainian scientists devoted to the problems of using computer technologies in the management of post-graduate pedagogical educational institutions; development of information management system for management of general educational institutions; creation of theoretical and methodological foundations of information management in the field of education, etc. The study contains the results of a survey of the Heads of educational institutions of Poltava region, who were asked to point out the problems arising in the process of using information and communication technologies in educational institution. Among such problems the following were indicated: low level of schools provision with information and communication technologies and other equipment, insufficient development of the algorithm for introducing information and communication technologies into the management of educational institutions; low level of qualification of managers of educational institutions in the use of information and communication technologies; conservatism in the use of information and communication technologies in the educational process; insufficient quality level of existing software. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | ua |
dc.subject | управління освітніми закладами | ua |
dc.subject | демократизація управління | ua |
dc.subject | навчально-виховний процес | ua |
dc.subject | комп’ютерно-інформаційні й телекомунікаційні технології | ua |
dc.subject | information and communication technologies | ua |
dc.subject | management of educational institutions | ua |
dc.subject | democratization of management | ua |
dc.subject | educational process | ua |
dc.subject | computer information and telecommunication technologies | ua |
dc.subject.classification | 378.11 | ua |
dc.title | Інформаційно-комунікаційні технології в контексті демократизації управління освітніми закладами | ua |
dc.title.alternative | Information and communication technologies in the context of democratization of educational institutions management | ua |
dc.type | Article | ua |