Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Фахова підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в Україні

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Андрощук, Л. М.
dc.date.accessioned 2020-03-25T12:18:00Z
dc.date.available 2020-03-25T12:18:00Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Андрощук Л. М. Фахова підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в Україні / Л. М. Андрощук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 70. – С. 9-14. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27758
dc.description.abstract Йдеться про фахову підготовку майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в Україні. Представлено аналіз фахових дисциплін відповідно до навчальних планів, освітньо-професійних програм низки ЗВО, які здійснюють набір на спеціальності 024 Хореографія та 014 Середня освіта (Хореографія). У дослідженні проаналізовано освітні програми першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальностями 024 Хореографія та 014 Середня освіта (Хореографія) Бердянського державного педагогічного університету, Державного вищого навчального закладу «Криворізький державний педагогічний університет», ДЗ «Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського», Дрогобицького держаного педагогічного університету імені Івана Франка, Київського університету імені Бориса Грінченка, Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка, Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Розглянуто дисципліни хореографічного циклу, які передбачають формування фахових компетентностей майбутнього вчителя хореографії, серед яких методика роботи з хореографічним колективом, класичний танець, сучасний танець, народно-сценічний танець, сучасний бальний танець, історико-побутовий танець, мистецтво балетмейстера. Висвітлено стан забезпечення фахових дисциплін навчально-методичними виданнями, авторами яких є викладачі педагогічних ЗВО. ua
dc.description.abstract The article deals with the professional training of the future choreography teacher in the system of choreographic and pedagogical education in Ukraine. The analysis of professional subjects is presented in accordance with the curricula, educational and professional programs of a number of higher education institutions, which are enrolled in the specialty 024 Choreography and 014 Secondary education (Choreography). The study analyzes the educational programs of the first (bachelor) level of higher education in the specialties 024 Choreography and 014 Secondary education (Choreography) of Berdyansk State Pedagogical University, State Higher Educational Institution «Kryvyi Rih State Pedagogical University», «Ushynskii South Ukrainian National Pedagogical University», Ivan Franko Drohobych State Pedagogical University, Boris Grinchenko Kyiv University, Melitopol States Pedagogical University, Poltava National Pedagogical University, Sumy State Pedagogical University, Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University, Kharkiv National Pedagogical University. The subjects of the choreographic cycle, which include the formation of professional competencies of the future choreography teacher, including the methods of work with the choreographic group, classical dance, modern dance, folk-dance, modern ballroom dance, historical and ballet, art. The state of providing the professional disciplines with educational and methodical publications, which are the teachers of pedagogical educational institutions, is covered. A thorough analysis of the content of future teachers of choreography professional training of in higher education pedagogical institution let outline the disadvantages and the prospects for the development of choreographic-pedagogical education in Ukraine. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject хореографія ua
dc.subject хореографічно-педагогічна освіта ua
dc.subject освітньо-професійна програма ua
dc.subject заклад вищої освіти ua
dc.subject майбутній вчитель хореографії ua
dc.subject фахова підготовка ua
dc.subject навчальний посібник ua
dc.subject choreography ua
dc.subject choreographic and pedagogical education ua
dc.subject educational and professional program ua
dc.subject institution of higher education ua
dc.subject future teacher of choreography ua
dc.subject professional training ua
dc.subject textbook ua
dc.subject.classification 378.018.8:373.5.011.3-051:793.3(477) ua
dc.title Фахова підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в Україні ua
dc.title.alternative Professional training of a future choreography teacher in the system of choreographic and pedagogical education in Ukraine ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу