ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Андрощук, Л. М. | |
dc.date.accessioned | 2020-03-25T12:18:00Z | |
dc.date.available | 2020-03-25T12:18:00Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Андрощук Л. М. Фахова підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в Україні / Л. М. Андрощук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 70. – С. 9-14. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27758 | |
dc.description.abstract | Йдеться про фахову підготовку майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в Україні. Представлено аналіз фахових дисциплін відповідно до навчальних планів, освітньо-професійних програм низки ЗВО, які здійснюють набір на спеціальності 024 Хореографія та 014 Середня освіта (Хореографія). У дослідженні проаналізовано освітні програми першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальностями 024 Хореографія та 014 Середня освіта (Хореографія) Бердянського державного педагогічного університету, Державного вищого навчального закладу «Криворізький державний педагогічний університет», ДЗ «Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського», Дрогобицького держаного педагогічного університету імені Івана Франка, Київського університету імені Бориса Грінченка, Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка, Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Розглянуто дисципліни хореографічного циклу, які передбачають формування фахових компетентностей майбутнього вчителя хореографії, серед яких методика роботи з хореографічним колективом, класичний танець, сучасний танець, народно-сценічний танець, сучасний бальний танець, історико-побутовий танець, мистецтво балетмейстера. Висвітлено стан забезпечення фахових дисциплін навчально-методичними виданнями, авторами яких є викладачі педагогічних ЗВО. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with the professional training of the future choreography teacher in the system of choreographic and pedagogical education in Ukraine. The analysis of professional subjects is presented in accordance with the curricula, educational and professional programs of a number of higher education institutions, which are enrolled in the specialty 024 Choreography and 014 Secondary education (Choreography). The study analyzes the educational programs of the first (bachelor) level of higher education in the specialties 024 Choreography and 014 Secondary education (Choreography) of Berdyansk State Pedagogical University, State Higher Educational Institution «Kryvyi Rih State Pedagogical University», «Ushynskii South Ukrainian National Pedagogical University», Ivan Franko Drohobych State Pedagogical University, Boris Grinchenko Kyiv University, Melitopol States Pedagogical University, Poltava National Pedagogical University, Sumy State Pedagogical University, Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University, Kharkiv National Pedagogical University. The subjects of the choreographic cycle, which include the formation of professional competencies of the future choreography teacher, including the methods of work with the choreographic group, classical dance, modern dance, folk-dance, modern ballroom dance, historical and ballet, art. The state of providing the professional disciplines with educational and methodical publications, which are the teachers of pedagogical educational institutions, is covered. A thorough analysis of the content of future teachers of choreography professional training of in higher education pedagogical institution let outline the disadvantages and the prospects for the development of choreographic-pedagogical education in Ukraine. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | хореографія | ua |
dc.subject | хореографічно-педагогічна освіта | ua |
dc.subject | освітньо-професійна програма | ua |
dc.subject | заклад вищої освіти | ua |
dc.subject | майбутній вчитель хореографії | ua |
dc.subject | фахова підготовка | ua |
dc.subject | навчальний посібник | ua |
dc.subject | choreography | ua |
dc.subject | choreographic and pedagogical education | ua |
dc.subject | educational and professional program | ua |
dc.subject | institution of higher education | ua |
dc.subject | future teacher of choreography | ua |
dc.subject | professional training | ua |
dc.subject | textbook | ua |
dc.subject.classification | 378.018.8:373.5.011.3-051:793.3(477) | ua |
dc.title | Фахова підготовка майбутнього вчителя хореографії в системі хореографічно-педагогічної освіти в Україні | ua |
dc.title.alternative | Professional training of a future choreography teacher in the system of choreographic and pedagogical education in Ukraine | ua |
dc.type | Article | ua |