Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблема наступності в національно-патріотичному вихованні дітей старшого дошкільного віку та учнів перших класів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Філімонова, Т. В.
dc.date.accessioned 2020-03-13T11:12:22Z
dc.date.available 2020-03-13T11:12:22Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Філімонова, Т. В. Проблема наступності в національно-патріотичному вихованні дітей старшого дошкільного віку та учнів перших класів / Т. В. Філімонова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 275-278. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27557
dc.description.abstract У статті розглянуто проблему наступності в національно-патріотичному вихованні дітей старшого дошкільного віку та учнів перших класів. Проаналізовано різні підходи до визначення поняття “наступність”. Наступність дитячого садка і початкової школи передбачає, з одного боку, передачу дітей до школи з таким рівнем знань, умінь, загального розвитку і вихованості, який відповідає вимогам шкільного навчання. Формування готовності до навчання в початковій школі означає створення у дітей передумов для успішного засвоєння навчальної шкільної програми та входження кожної дитини в учнівський колектив. Зазначено, що наступність у національно-патріотичному вихованні дітей старшого дошкільного віку та учнів перших класів має здійснюватися на засадах системного підходу відповідно до їхніх вікових можливостей. Національно-патріотичне виховання реалізується в процесі всіх предметів курсу ЗДО і початкової школи. ua
dc.description.abstract The article deals with the problem of continuity in the national patriotic upbringing of children of the senior preschool age and students of the first classes. Different approaches to the definition of “continuity” are analyzed. The success of kindergarten and elementary school implies, on the one hand, the transfer of children to a school with such a level of knowledge, skills, general development and parenting that meets the requirements of school education. Formation of readiness for studies at elementary school means creating the preconditions for children to successfully master the school curriculum and the entry of each child into the student group. It is noted that the continuity in the national patriotic upbringing of children of the senior preschool age and the students of the first classes should be carried out on the principles of a systematic approach according to their age possibilities. National patriotic education is realized in the process of all subjects of the course of RPS and elementary school. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject наступність ua
dc.subject національно-патріотичне виховання ua
dc.subject діти старшого дошкільного віку ua
dc.subject учні перших класів ua
dc.subject початкова школа ua
dc.subject заклад дошкільної освіти (ЗДО) ua
dc.subject готовність до навчання ua
dc.subject учнівський колектив ua
dc.subject continuity ua
dc.subject national-patriotic education ua
dc.subject children of the senior preschool age ua
dc.subject first grade students ua
dc.subject elementary school ua
dc.subject pre-school institution (РSI) ua
dc.subject readiness for study ua
dc.subject students’ staf ua
dc.subject.classification 378.147:373.2.011.3-51 ua
dc.title Проблема наступності в національно-патріотичному вихованні дітей старшого дошкільного віку та учнів перших класів ua
dc.title.alternative The problem of next study of national and patriotic education of children of early premier and first classes ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу