У статті розглянуто проблему наступності в національно-патріотичному вихованні дітей старшого дошкільного віку та учнів перших класів. Проаналізовано різні підходи до визначення поняття “наступність”. Наступність дитячого садка і початкової школи передбачає, з одного боку, передачу дітей до школи з таким рівнем знань, умінь, загального розвитку і вихованості, який відповідає вимогам шкільного навчання. Формування готовності до навчання в початковій школі означає створення у дітей передумов для успішного засвоєння навчальної шкільної програми та входження кожної дитини в учнівський колектив. Зазначено, що наступність у національно-патріотичному вихованні дітей старшого дошкільного віку та учнів перших класів має здійснюватися на засадах системного підходу відповідно до їхніх вікових можливостей. Національно-патріотичне виховання реалізується в процесі всіх предметів курсу ЗДО і початкової школи.
The article deals with the problem of continuity in the national patriotic upbringing of children of the senior preschool age and students of the first classes. Different approaches to the definition of “continuity” are analyzed. The success of kindergarten and elementary school implies, on the one hand, the transfer of children to a school with such a level of knowledge, skills, general development and parenting that meets the requirements of school education. Formation of readiness for studies at elementary school means creating the preconditions for children to successfully master the school
curriculum and the entry of each child into the student group. It is noted that the continuity in the national patriotic upbringing of children of the senior preschool age and the students of the first classes should be carried out on the principles of a systematic approach according to their age possibilities. National patriotic education is realized in the process of all subjects of the course of RPS and elementary school.