У статті здійснено спробу розглянути запровадження нового політичного інституту в Україні – префекта, з його особливостями та повноваженнями. Здійснено аналіз змін до Конституції та законопроекту про префекта щодо сутності та необхідності його запровадження в Україні. Окрім методу аналізу та синтезу, використовується компаративний метод у порівнянні вітчизняного варіанту інституту префекта з зарубіжним, зокрема з французьким. Зазначається, що впровадження такого інституту в Україні має ряд недоліків, котрі потрібно було б врахувати законодавцю при обговоренні відповідного законопроекту з громадськістю та у стінах парламенту.
В данной статье предпринята попытка рассмотреть введение нового политического института в Украине - префекта, с его особенностями и возможностями. Осуществлен анализ изменений в Конституцию и законопроекта о префекта о сущности и необходимости его внедрения в Украине. Кроме метода анализа и синтеза, используется компаративный метод по сравнению отечественного варианта института префекта с зарубежным, в частности с французским. Отмечается, что внедрение данного института в Украине имеет ряд недостатков, которые нужно было бы учесть законодателю при обсуждении данного законопроекта в стенах парламента.
This article is an attempt to consider the introduction of a new political institution in Ukraine - prefect, with its features and power. The analysis of amendments to the Constitution and the Bill of prefect of the nature and necessity of its introduction in Ukraine. In addition to the method of analysis and synthesis, comparative method used over the domestic version Institute prefect of foreign, particularly French. It is noted that the introduction of this institution in Ukraine has a number of shortcomings that need to be taken into account when discussing the legislator of the bill in the parliament.