Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Особистісно орієнтоване навчання як засіб саморозвитку учня в умовах нової української школи

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Огарь, Ю. В.
dc.date.accessioned 2020-03-06T11:20:46Z
dc.date.available 2020-03-06T11:20:46Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Огарь, Ю. В. Особистісно орієнтоване навчання як засіб саморозвитку учня в умовах нової української школи / Ю. В. Огарь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 187-192. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27452
dc.description.abstract У статті проаналізовано становлення поняття “особистісно орієнтоване навчання” від гуманізації освіти та виникнення особистісного підходу загалом до розкриття провідних ознак і завдань обраної технології навчання в умовах Нової української школи. На основі аналізу праць психологів, педагогів і лінгводидактів з’ясовано форми організації та компоненти особистісно орієнтованої освіти. Визначено умови та специфіку використання особистісно орієнтованого навчання як засобу саморозвитку учня. Виокремлено функції суб’єктів освітнього процесу на уроках української мови з використанням особистісно орієнтованих навчальних ситуацій. Подано зразки вправ і завдань із використанням особистісно орієнтованого навчання на прикладі теми “Розділові знаки в реченнях із прямою мовою і в діалозі”(11 клас). ua
dc.description.abstract The article analyzes the emergence of the concept of “person-centered learning” from the humanization of education and the emergence of a personal approach in general, to the disclosure of the leading signs and tasks of the selected learning technology in the New Ukrainian school. Based on the analysis of the work of psychologists, teachers the forms of organization and components of person-centered education have been clarified. The conditions and specificity of the use of personality-oriented learning as a means of student self-development are determined. The functions of the subjects of the educational process in the lessons of the Ukrainian language using personality-oriented learning situations are highlighted. The examples of exercises with the use of personality-oriented training as a means of student self-development in the conditions of the New Ukrainian school are presented on the example of “Punctuation marks in sentences with direct speech and in dialogue”. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject гуманізація освіти ua
dc.subject компетентнісно орієнтоване навчання ua
dc.subject навчальна ситуація ua
dc.subject Нова українська школа ua
dc.subject особистісно орієнтоване навчання ua
dc.subject особистісно орієнтований підхід ua
dc.subject особистість учителя ua
dc.subject особистість учня ua
dc.subject humanization of education ua
dc.subject competently oriented training ua
dc.subject learning situation ua
dc.subject New Ukrainian School ua
dc.subject student-centered learning ua
dc.subject personality-oriented approach ua
dc.subject the identity of the teacher ua
dc.subject student identity ua
dc.subject.classification 373.5.016:811.161.2]:005.346 ua
dc.title Особистісно орієнтоване навчання як засіб саморозвитку учня в умовах нової української школи ua
dc.title.alternative Personality oriented education as a means of self-development student in the new ukrainian schools ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics