Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Зміст процесу іншомовної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у закладах вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мулик, К. О.
dc.date.accessioned 2020-03-06T09:43:41Z
dc.date.available 2020-03-06T09:43:41Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Мулик К. О. Зміст процесу іншомовної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у закладах вищої освіти / К. О. Мулик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 174-177. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27446
dc.description.abstract У статті досліджено проблему іншомовної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у закладах вищої освіти. Розглянуто погляди вчених щодо питання іншомовної підготовки. Визначено специфіку іншомовної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у закладах вищої освіти. Вважаємо, що процес іншомовної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у закладах вищої освіти буде успішним, якщо враховувати міжпредметний зв’язок, що становить основу інтегрованого підходу. Виокремлено компоненти процесу іншомовної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у закладах вищої освіти. Зроблено висновки відповідно до поставленої мети дослідження. Окреслено перспективи подальшого дослідження проблеми іншомовної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у закладах вищої освіти. ua
dc.description.abstract The article studies the problem of foreign language training of future teachers of the humanities in higher educational institutions. The views of scientists on the issue of foreign language training. The specificity of foreign language training of future teachers of the humanities in higher educational institutions has been determined. We believe that the process of foreign language training of future teachers of the humanities in higher educational institutions will be successful if we take into account the interdisciplinary connection that forms the basis of an integrated approach. The components of the process of foreign language training of future teachers of the humanities in higher educational institutions are highlighted. Conclusions are made in accordance with the aim of the study. The prospects for further research on the problem of foreign-language training of future teachers of the humanities in higher educational institutions are identified. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject іншомовна підготовка ua
dc.subject майбутні вчителі ua
dc.subject професійне спілкування ua
dc.subject гуманітарні спеціальності ua
dc.subject іноземна мова ua
dc.subject заклади вищої освіти ua
dc.subject foreign language training ua
dc.subject future teachers ua
dc.subject professional communication ua
dc.subject humanitarian specialties ua
dc.subject foreign language ua
dc.subject higher educational institutions ua
dc.subject.classification 811.1181-373.611 ua
dc.title Зміст процесу іншомовної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у закладах вищої освіти ua
dc.title.alternative The content of foreign language training of future teachers of the humanities in higher educational institutions ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу