У статті досліджено проблему іншомовної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у закладах вищої освіти. Розглянуто погляди вчених щодо питання іншомовної підготовки. Визначено специфіку іншомовної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у закладах вищої освіти. Вважаємо, що процес іншомовної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у закладах вищої освіти буде успішним, якщо враховувати міжпредметний зв’язок, що становить основу інтегрованого підходу. Виокремлено компоненти процесу іншомовної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у закладах вищої освіти. Зроблено висновки відповідно до поставленої мети дослідження. Окреслено перспективи подальшого дослідження проблеми іншомовної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у закладах вищої освіти.
The article studies the problem of foreign language training of future teachers of the humanities in higher educational institutions. The views of scientists on the issue of foreign language training. The specificity of foreign language training of future
teachers of the humanities in higher educational institutions has been determined. We believe that the process of foreign language training of future teachers of the humanities in higher educational institutions will be successful if we take into account
the interdisciplinary connection that forms the basis of an integrated approach. The components of the process of foreign language training of future teachers of the humanities in higher educational institutions are highlighted. Conclusions are made in
accordance with the aim of the study. The prospects for further research on the problem of foreign-language training of future teachers of the humanities in higher educational institutions are identified.