ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Малик, Г.Д.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2013-05-08T12:23:19Z | |
dc.date.available | 2013-05-08T12:23:19Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Малик Г.Д. Компетентнісні аспекти дидактичного кредиту й модуля / Г.Д. Малик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. О.Г.Мороз , Н.В.Гузій (відповідальні редактори.) та ін. – Вип.7 (17 ). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2007. – С. 129-133 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2735 | |
dc.description.abstract | У статті подається аналіз понять “дидактичний модуль” і “дидактичний кредит” з точки зору компетентісного підходу до підготовки майбутніх фахівців, який розглядається як основа кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищій школі. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article analyzes the concepts "didactic module" and "didactic credit" in terms of the competence approach to training future professionals, which is regarded as the basis of credit-modular system of educational process in higher education. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | дидактичний модуль | ru_RU |
dc.subject | дидактичний кредит | ru_RU |
dc.subject | компетентісний підхід | ru_RU |
dc.subject | кредитно-модульна система | ru_RU |
dc.subject | didactic module | ru_RU |
dc.subject | didactic credit | ru_RU |
dc.subject | competence approach | ru_RU |
dc.subject | credit-modular system | ru_RU |
dc.title | Компетентнісні аспекти дидактичного кредиту й модуля | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |