Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості інтегративного навчання здоров’язбереженню у змісті професійної освіти студентів-управлінців

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Завидівська, О. І.
dc.date.accessioned 2020-02-18T12:01:59Z
dc.date.available 2020-02-18T12:01:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Завидівська, О. І. Особливості інтегративного навчання здоров’язбереженню у змісті професійної освіти студентів-управлінців / О. І. Завидівська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 100-104. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27342
dc.description.abstract У статті обґрунтовано необхідність інтегративного підходу в змісті здоров’язбережувального навчання студентів-управлінців. Представлено аналіз навчальних планів і виокремлено дисципліни, що через інтеграцію змісту здатні впливати на формування у майбутніх менеджерів здоров’язбережувальних знань, умінь і навичок. Виявлено інтегративні взаємозв’язки у змісті навчальних планів для формування готовності майбутніх менеджерів до створення здоров’яорієнтованого середовища організації. Розкрито можливість використання інших підходів у системі професійної освіти майбутніх менеджерів для оптимізації інтегративного здоров’язбережувального навчання студентів-управлінців. Декларовано, що змістовна інтеграція фахових дисциплін у системі професійної освіти майбутніх менеджерів не лише сприятиме формуванню здоров’яорієнтованих управлінських навичок, а й дозволить постійно вдосконалювати методики і технології викладання. ua
dc.description.abstract The necessity of an integrative approach in the content of health-preserving studying of students-managers is grounded in the article. The analysis of curricula is presented; the disciplines are singled out, which, through the integration of content, can make influence to the formation of future managers’ health-preserving knowledge, skills and abilities. Integrative interconnections in the content of curricula are revealed for forming the readiness of future managers’ to create a health-oriented organization environment. The possibility of using other approaches in the system of professional education of future managers for the optimization of integrative health-preserving studying of students-man agers is revealed. It is declared that meaningful integration of professional disciplines in the system of professional education of future managers will promote not only the formation of health-oriented management skills, but also will allow to continuously improving of methods and technologies of teaching. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject менеджери ua
dc.subject інтегративне навчання ua
dc.subject здоров’яорієнтоване управління ua
dc.subject здоров’я ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject навчальні дисципліни ua
dc.subject студенти-управлінці ua
dc.subject система професійної освіти ua
dc.subject managers ua
dc.subject integrative education ua
dc.subject health-oriented management ua
dc.subject health ua
dc.subject professional training ua
dc.subject disciplines ua
dc.subject students-managers ua
dc.subject vocational education system ua
dc.subject.classification 378.14:331.103.2 ua
dc.title Особливості інтегративного навчання здоров’язбереженню у змісті професійної освіти студентів-управлінців ua
dc.title.alternative Features of integrative studying of health-preserving in the content of professional education of students-managers ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу