ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Завидівська, О. І. | |
dc.date.accessioned | 2020-02-18T12:01:59Z | |
dc.date.available | 2020-02-18T12:01:59Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Завидівська, О. І. Особливості інтегративного навчання здоров’язбереженню у змісті професійної освіти студентів-управлінців / О. І. Завидівська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 100-104. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27342 | |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано необхідність інтегративного підходу в змісті здоров’язбережувального навчання студентів-управлінців. Представлено аналіз навчальних планів і виокремлено дисципліни, що через інтеграцію змісту здатні впливати на формування у майбутніх менеджерів здоров’язбережувальних знань, умінь і навичок. Виявлено інтегративні взаємозв’язки у змісті навчальних планів для формування готовності майбутніх менеджерів до створення здоров’яорієнтованого середовища організації. Розкрито можливість використання інших підходів у системі професійної освіти майбутніх менеджерів для оптимізації інтегративного здоров’язбережувального навчання студентів-управлінців. Декларовано, що змістовна інтеграція фахових дисциплін у системі професійної освіти майбутніх менеджерів не лише сприятиме формуванню здоров’яорієнтованих управлінських навичок, а й дозволить постійно вдосконалювати методики і технології викладання. | ua |
dc.description.abstract | The necessity of an integrative approach in the content of health-preserving studying of students-managers is grounded in the article. The analysis of curricula is presented; the disciplines are singled out, which, through the integration of content, can make influence to the formation of future managers’ health-preserving knowledge, skills and abilities. Integrative interconnections in the content of curricula are revealed for forming the readiness of future managers’ to create a health-oriented organization environment. The possibility of using other approaches in the system of professional education of future managers for the optimization of integrative health-preserving studying of students-man agers is revealed. It is declared that meaningful integration of professional disciplines in the system of professional education of future managers will promote not only the formation of health-oriented management skills, but also will allow to continuously improving of methods and technologies of teaching. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | менеджери | ua |
dc.subject | інтегративне навчання | ua |
dc.subject | здоров’яорієнтоване управління | ua |
dc.subject | здоров’я | ua |
dc.subject | професійна підготовка | ua |
dc.subject | навчальні дисципліни | ua |
dc.subject | студенти-управлінці | ua |
dc.subject | система професійної освіти | ua |
dc.subject | managers | ua |
dc.subject | integrative education | ua |
dc.subject | health-oriented management | ua |
dc.subject | health | ua |
dc.subject | professional training | ua |
dc.subject | disciplines | ua |
dc.subject | students-managers | ua |
dc.subject | vocational education system | ua |
dc.subject.classification | 378.14:331.103.2 | ua |
dc.title | Особливості інтегративного навчання здоров’язбереженню у змісті професійної освіти студентів-управлінців | ua |
dc.title.alternative | Features of integrative studying of health-preserving in the content of professional education of students-managers | ua |
dc.type | Article | ua |