Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Організація навчального процесу підготовки фахівців образотворчого та декоративного мистецтва в межах інклюзивного простору

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Денькович, Н. А.
dc.date.accessioned 2020-02-17T13:43:12Z
dc.date.available 2020-02-17T13:43:12Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Денькович, Н. А. Організація навчального процесу підготовки фахівців образотворчого та декоративного мистецтва в межах інклюзивного простору / Н. А. Денькович // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 92-95. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27325
dc.description.abstract У статті розглянуто проблему організації навчального процесу підготовки фахівців образотворчого та декоративного мистецтва в межах інклюзивного простору. Висвітлено специфіку взаємодії викладача та учнів під час освітнього процесу. Показано важливість законодавчої та нормативно-правової сфери і підтримки учнів з особливими потребами. Проаналізовано основні базові підходи у роботі з учнями з особливими освітніми потребами та значний вплив гуманної педагогіки на позитивний навчальний процес. Виявлено різноманіття педагогічних підходів у роботі з учнями в інклюзивному класі та доведено ефективність диференційованого навчання. Відкрито для огляду проблему важкодоступності відвідування учнями з особливими потребами позаурочних заходів у місті: театри, музеї, тематичні екскурсії. Обґрунтовано та доведено важливість теми дослідження в освітньому просторі України в сучасній педагогічній системі ХХІ ст. ua
dc.description.abstract The article deals with the problem of organizing the educational process of training specialists in fine arts and decorative art within the scope of the inclusive space. The specificity of interaction between the teacher and students during the educational process is highlighted. The importance of the legislative and regulatory sphere and support for students with special needs is shown. The basic basic approaches in work with pupils with special educational needs and the significant influence of humane pedagogy on a positive educational process are analyzed. A variety of pedagogical approaches was found in working with students in the inclusive class and the efficiency of differentiated learning was proved. An overview of the problem of the accessibility of visiting pupils with special needs of extra-curricular activities in the city is opened: theaters, museums, thematic excursions. It is substantiated and proved the importance of the research topic in the educational space of Ukraine in the modern pedagogical system of the XXI century. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інклюзивне середовище ua
dc.subject освітній простір ua
dc.subject фахівець ua
dc.subject закон ua
dc.subject диференційоване навчання ua
dc.subject гуманна педагогіка ua
dc.subject inclusive environment ua
dc.subject educational space ua
dc.subject specialist ua
dc.subject law ua
dc.subject differentiated teaching ua
dc.subject humane pedagogy ua
dc.subject.classification 377.3/ 376.33 ua
dc.title Організація навчального процесу підготовки фахівців образотворчого та декоративного мистецтва в межах інклюзивного простору ua
dc.title.alternative Organization of educational process of preparation of educational and decorative artist professionals in the field of inclusive space ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics