Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інноваційне навчання в контексті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у закладах вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Грітченко, Т. Я.
dc.contributor.author Майданик, О. В.
dc.date.accessioned 2020-02-17T08:00:04Z
dc.date.available 2020-02-17T08:00:04Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Грітченко, Т. Я. Інноваційне навчання в контексті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у закладах вищої освіти / Т. Я. Грітченко, О. В. Майданик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 69-73. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27309
dc.description.abstract У статті розкрито актуальність проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у закладах вищої освіти. Визначено, що реалізація цієї проблеми в умовах Нової української школи потребує використання в освітньому просторі ЗВО інноваційних педагогічних технологій, творчого пошуку нових чи вдосконалених концепцій, принципів та підходів до освіти. Проаналізовано причини, що зумовили потребу в інноваційній спрямованості педагогічної діяльності на сучасному етапі розвитку освіти. Розкрито сутність поняття “професійна підготовка вчителя початкової школи”. Схарактеризовано низку інноваційних технологій, які, на думку авторів, наефективніше сприятимуть професійному становленню майбутніх учителів початкової школи: розвитку критичного мислення, проблемного навчання та інтерактивна. ua
dc.description.abstract The article reveals the relevance of the problem of primary school teachers’ professional training in higher educational establishments. It has been determined that this problem implementation in the conditions of the New Ukrainian school will require the use of innovative educational technologies in the learning environment of HEE, creative search for new or improved concepts, principles and approaches to education. The reasons, which have determined the need for pedagogical activity innovative orientation at the present stage of education development, have been analyzed. The essence of the concept “primary school teacher’s professional training” has been revealed. It has been characterized the innovative technologies range that, in the authors’ opinion, will more effectively contribute to the future primary school teacher’s professional formation: technology of critical thinking development, problem learning and interactive technology. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject майбутні учителі початкової школи ua
dc.subject професійна підготовка вчителя початкової школи ua
dc.subject інновація ua
dc.subject інноваційні технології ua
dc.subject технологія розвитку критичного мислення ua
dc.subject проблемне навчання ua
dc.subject інтерактивна технологія ua
dc.subject future primary school teacher ua
dc.subject primary school teacher’s professional training, innovation ua
dc.subject innovational teachnologies ua
dc.subject technology of critical thinking development ua
dc.subject problem learning ua
dc.subject interactive technology ua
dc.subject.classification 378.018.8:373.3.011-051 ua
dc.title Інноваційне навчання в контексті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у закладах вищої освіти ua
dc.title.alternative Innovative education in the context of future primary school teachers’ professional training in higher educational establishments ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу