Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Лінгводидактичні основи становлення мовлення у дітей молодшого дошкільного віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гречишкіна, І. А.
dc.date.accessioned 2020-02-14T14:49:04Z
dc.date.available 2020-02-14T14:49:04Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гречишкіна, І. А. Лінгводидактичні основи становлення мовлення у дітей молодшого дошкільного віку / І. А. Гречишкіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 66-68. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27308
dc.description.abstract У статті представлено характеристику проблеми становлення мовлення у дітей молодшого дошкільного віку в лінгводидактичному аспекті. З’ясовано поняття «мовлення» як процес створення зв’язного мовлення і як продукт мовлення. Проаналізовано різні наукові підходи щодо становлення мовлення молодших дошкільників як складного та тривалого процесу, який вимагає керівництва з боку педагога. Досліджено генезис мовлення як засобу спілкування. Проаналізовано взаємозалежність мовлення та мислення, яка перебуває в центрі уваги психолого-педагогічних досліджень. Визначено недоліки у мовленні дошкільників. Визначено вплив педагога на розвиток мовлення молодших дошкільників. Визначено подальші перспективи дослідження. ua
dc.description.abstract The article presents the formation of speech for children of junior preschool age. Preschool age is considered – as a period of active assimilation by the child of speech, formation and development of all parties of speech – phonetic, lexical, grammatical, connectivity, assimilation of expressiveness and imagery. The problems of the formation of broadcasting of younger preschoolers in the linguodidactic aspect are theoretically substantiated. The concept of speech is defined: as a process of creating coherent speech and as a product of speech. Different scientific approaches concerning the formation of broadcasting of younger preschoolers as a complex and long process are analyzed. The genesis of speech as a means of communication, where three phases of mastering a child by speech are distinguished. The speech from the psychological point of view is analyzed. The influence of the teacher on the development of speech of younger preschoolers is determined. Developed conclusions to the article, the analysis showed that the formation of speech for younger preschoolers is a complex and lengthy process and requires guidance from the teacher. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject лінгводидактика ua
dc.subject дошкільник ua
dc.subject мовлення ua
dc.subject розвиток мовлення ua
dc.subject зв’язне мовлення ua
dc.subject linguodidactics ua
dc.subject preschoolers ua
dc.subject speech ua
dc.subject speech development ua
dc.subject coherent speech ua
dc.subject.classification 159.946.3-053.4 ua
dc.title Лінгводидактичні основи становлення мовлення у дітей молодшого дошкільного віку ua
dc.title.alternative Linguvodidactic bases for the development of linguistic children of youth preschool age ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу