Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання інтерактивних технологій і методів навчання іноземних мов у контексті студентоцентризму

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Білик, О. О.
dc.contributor.author Пуга, О. O.
dc.date.accessioned 2020-02-12T11:40:23Z
dc.date.available 2020-02-12T11:40:23Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Білик, О. О. Використання інтерактивних технологій і методів навчання іноземних мов у контексті студентоцентризму / О. О. Білик, О. O. Пуга // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 22-25. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27251
dc.description.abstract У статті розглянуто сучасні інтерактивні технології та методи навчання іноземних мов, які використовуються відповідно до реалізації ідеї студентоцентризму в закладах вищої освіти. Обґрунтовано концептуальні засади ідеї студентоцентризму, яка акцентує увагу в навчальному процесі на особистісні потреби студента, пріоритетність його потенціалу і можливостей. Розкрито сутність і значущість використання інтерактивних технологій та методів навчання іноземних мов у контексті реалізації ідеї студентоцентризму. Водночас проаналізовано найбільш ефективні інтерактивні технології та методи навчання іноземних мов, які доцільно активно використовувати в умовах реалізації ідеї студентоцентризму. Інтерактивні завдання повинні містити дискусійні і проблемні питання, пробуджувати інтерес і зацікавленість, бажання ухвалювати самостійні рішення. Установлено, що саме інтерактивні методи здатні забезпечити іншомовну комунікативну взаємодію, пришвидшити процес оволодіння іноземною мовою, активізувати діяльність кожного студента, покращуючи його знання, вміння і компетентності. ua
dc.description.abstract The article deals with modern interactive technologies and methods of foreign languages teaching that are used in accordance with the implementation of the idea of student-centered learning in higher education institutions. The conceptual basic of the student-centered idea, which emphasizes on the students’ personal needs in educational process, the priority of their potential and possibilities, is substantiated. The essence and significance of the use of interactive technologies and methods of foreign languages learning in the context of the implementation of the student-centered idea is revealed. At the same time, the authors analyze the most effective interactive technologies and methods of foreign languages teaching which are advisable for using in the conditions of implementing student-centered learning. Interactive tasks should include discussion and problem issues, stimulate students’ interest for studying and desire to make independent decisions. Interactive methods are stated to be capable of providing foreign communication, accelerating the process of mastering a foreign language, intensifying each student’s activities, improving his/her knowledge, skills and competence. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтерактивні методи ua
dc.subject технології ua
dc.subject ідея студентоцентризму ua
dc.subject навчання іноземних мов ua
dc.subject інтерактивні завдання ua
dc.subject комунікативні компетентності ua
dc.subject індивідуальний підхід ua
dc.subject навчальний процес ua
dc.subject interactive methods ua
dc.subject techniques ua
dc.subject idea of student-centered learning ua
dc.subject foreign languages teaching ua
dc.subject interactive tasks ua
dc.subject communicative competences ua
dc.subject individual approach ua
dc.subject educational process ua
dc.subject.classification 378.147:372.881.111 ua
dc.title Використання інтерактивних технологій і методів навчання іноземних мов у контексті студентоцентризму ua
dc.title.alternative Using interactive technologies and methods of foreign languages teaching in the context of student-centered learning ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу