Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Berestok, O. V.
dc.contributor.author Kurinnyj, O. V.
dc.contributor.author Shcherbyna, Y. M.
dc.date.accessioned 2020-02-07T08:32:35Z
dc.date.available 2020-02-07T08:32:35Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Berestok, O. V. Andragogy as an art of self-realization of a person / O. V. Berestok, O. V. Kurinnyj, Y. M. Shcherbyna // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 13-16. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27197
dc.description.abstract The article deals with the main tendencies of the development of andragogy from a scientific and practical point of view. A detailed description of the adult learning andragogy system at different historical stages is presented. The task of the science of adult education in light of the trends of modern society and its role in the implementation of professional and social aspirations of an adult are shown. The basic tasks of adult education and their difference from the peculiarities of the pedagogical system are determined. The general tendencies, content, sources, means, forms and methods of adult learning process are highlighted. The key ways of overcoming the contradictions that arise in the path of self-improvement of an adult in the present are called. It is emphasized that andragogy is a science created for people independent, who aspire to self-realization in various spheres of activity. The basic andragogy provisions, which do not contradict the didactic principles of pedagogy, are formulated, but supplement and promote their development. ua
dc.description.abstract У статті розглядаються основні тенденції розвитку андрагогіки з наукової та практичної точки зору. Надається детальна характеристика андрагогічної системи навчання дорослих на різних історичних етапах. Окреслено завдання науки про навчання дорослих у світлі тенденцій сучасного суспільства та її роль у втіленні професійних та соціальних прагнень дорослої людини. Визначено базові завдання навчання дорослих та їх відмінність від особливостей педагогічної системи. Висвітлено загальні тенденції, зміст, джерела, засоби, форми та методи процесу навчання дорослих. Названо ключові шляхи подолання протиріч, що виникають на шляху самовдосконалення дорослої людини в умовах сьогодення. Акцентується увага на самореалізації людини, що навчається, у різних сферах діяльності. Сформульовано основні положення андрагогіки, що не суперечать дидактичним принципам педагогіки, а доповнюють та сприяють розвитку. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject andragogy ua
dc.subject pedagogy ua
dc.subject adult education ua
dc.subject self-perfection ua
dc.subject the andragogical system ua
dc.subject technology of joint activity ua
dc.subject technology of reflectivity ua
dc.subject self-realization ua
dc.subject андрагогіка ua
dc.subject педагогіка ua
dc.subject навчання дорослих ua
dc.subject самовдосконалення ua
dc.subject андрагогічна система ua
dc.subject технологія спільної діяльності ua
dc.subject технологія рефлективності ua
dc.subject самореалзація ua
dc.subject.classification 37.013.83 ua
dc.title Andragogy as an art of self-realization of a person ua
dc.title.alternative Андрагогіка як мистецтво самореалізації людини ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу