ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тищенко, В. О.![]() |
|
dc.contributor.author | Лисенчук, Г. А.![]() |
|
dc.contributor.author | Коваленко, Ю. О.![]() |
|
dc.contributor.author | Лисенчук, Г. А.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-02-07T08:01:30Z | |
dc.date.available | 2020-02-07T08:01:30Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Оптимізація процесу формування професійної готовності педагога до освітньої інклюзії / В. О. Тищенко, Г. А. Лисенчук, Ю. О. Коваленко, Г. А. Лисенчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 5 К (113). - С. 305-308. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27193 | |
dc.description.abstract | Досліджено проблему інклюзивного фізичного виховання в Україні. Окреслено проблеми та особливості організації інклюзивної освіти з учнями загальноосвітніх шкіл у системі фізичного виховання. Насамперед, це недостатнє, або відсутнє матеріально-технічне і медичне забезпечення. Також суттєвою проблемою є недосконала нормативно-правова база цього напряму освіти. Вагомою проблемою інклюзивного фізичного виховання школярів є відсутність адаптованих програм, технологій організації і методики проведення уроків з фізичної культури з дітьми, що мають відхилення в психофізичному стані. Встановлено, що для більшості дітей з інвалідністю фізичне виховання й надалі залишається переважно сегрегативним (спеціалізовані заклади освіти). Фахівці відмічають відсутність теоретичного обґрунтування концептуальних та технологічних підходів до вирішення проблеми організації інклюзивного фізичного виховання школярів, основною з яких є відсутність інтеграційних програм з фізичної культури для роботи з такими «особливими дітьми». Також нагального вирішення потребує проблема підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до здійснення інклюзивного фізичного виховання на факультетах фізичного виховання. Слід здійснити низку дієвих кроків у напрямі оновлення змісту професійної підготовки фахівців спеціальності 017 фізична культура і спорт з метою формування в них професійних комптентностей роботи з дітьми з відхиленнями у психофізичному розвитку. Подано орієнтовний зміст ключових компетентностей, якими повинен володіти вчитель фізичної культури щодо здійснення інклюзивного фізичного виховання дітей загальноосвітніх навчальних закладів. | ua |
dc.description.abstract | The problem of inclusive physical education in Ukraine is investigated. The problems and features of the organization of inclusive education with students of secondary schools in the system of physical education are indicated. First of all, it is insufficient or there is no material and medical support. Also a significant problem is the imperfect regulatory framework of this area of education. The weighty problem of inclusive physical education of schoolchildren is the lack of adapted programs, organization technologies, and methods of conducting lessons in physical culture with children with disabilities in the psychophysical state. It has been established that for most children with disabilities physical education also continues to remain predominantly segregative (specialized educational institutions). Experts point out the lack of theoretical substantiation of conceptual and technological approaches to solving the problem of organizing inclusive physical education for schoolchildren, the main of which is the lack of integration programs in physical culture to work with such "special children." Also, the problem of preparing future physical education teachers for the implementation of inclusive physical education in the departments of physical education requires an urgent solution. A number of effective steps should be taken in the direction of updating the content of the professional training of specialists in specialty 017 physical culture and sport in order to form their professional competencies for working with children with disabilities in psychophysical development. The tentative content of the key competencies that a physical education teacher should have in implementing the inclusive physical education of children in general education schools has been submitted. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інклюзивне фізичне виховання | ua |
dc.subject | проблеми | ua |
dc.subject | професійна підготовка | ua |
dc.subject | факультет фізичного виховання | ua |
dc.subject | професійні компетентності | ua |
dc.subject | inclusive physical education | ua |
dc.subject | problems | ua |
dc.subject | vocational training | ua |
dc.subject | faculty of physical education | ua |
dc.subject | professional competence | ua |
dc.subject.classification | 796.011.3 : 373.5 – 056.2/.3 | ua |
dc.title | Оптимізація процесу формування професійної готовності педагога до освітньої інклюзії | ua |
dc.title.alternative | Optimization of the process for formation of professional readiness of the pedagogue to educational inclusion | ua |
dc.type | Article | ua |