Розкрито засади використання інтернет-ресурсів на заняттях з англійської мови для професійного спілкування. Розглянуто приклади застосування iнтернет-ресурсів у навчальному процесі у вищих навчальних закладах для студентів- економістів. З'ясовано особливості використання освітніх інтернет-ресурсів, визначено сучасні засоби інтернет- комунікації, що дають можливість швидкого обміну навчальною інформацією, взаємодії між учасниками навчальних проектів, представлено комплекс методів теоретичного дослідження: порівняльний аналіз методичних джерел з метою визначення останніх аутентичних розвідок із проблеми дослідження; аналіз ресурсів мережі Інтернет щодо інтеграції у процес навчання англійської мови різноманітних сайтів навчального призначення; систематизація власного досвіду використання інтернет-ресурсів на заняттях з англійської мови зі студентами.
В статье раскрыты основы использования интернет-ресурсов на занятиях по английскому языку для профессионального общения. Рассмотрены примеры применения интернет-ресурсов в учебном процессе в высших учебных заведениях для студентов-экономистов. Выяснены особенности использования образовательных интернет- ресурсов, определены современные средства интернет-коммуникации, дающие возможность быстрого обмена учебной информацией, взаимодействия между участниками учебных проектов, представлен комплекс методов теоретического исследования: сравнительный анализ методических источников с целью определения последних аутентичных исследований по проблеме исследования; анализ ресурсов сети Интернет относительно интеграции в процесс обучения английскому языку различных сайтов учебного назначения; систематизация собственного опыта использования интернет-ресурсов на занятиях по английскому языку со студентами-экономистами.
The article reveals the basics of using Internet resources in English classes for professional communication. Examples of the use of Internet resources in the educational process in higher educational institutions for students – economists are considered. The features of the use of educational Internet resources are clarified, modern means of Internet communication are identified, which enable the rapid exchange of educational information, interaction between the participants of educational projects, a set of methods of theoretical research is presented: a comparative analysis of methodological sources in order to determine the latest authentic research on the problem of research; analysis of Internet resources regarding the integration into the process of teaching English of various sites of educational purpose; systematization of own experience of using Internet resources in English classes with students.