Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток науково-професійної компетентності здобувачів вищої освіти в нелінгвістичній магістратурі засобами іноземної мови

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зеленська, О. П.
dc.date.accessioned 2020-02-05T19:09:03Z
dc.date.available 2020-02-05T19:09:03Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Зеленська, О. П. Розвиток науково-професійної компетентності здобувачів вищої освіти в нелінгвістичній магістратурі засобами іноземної мови / О. П. Зеленська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 68. – С. 87-91. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27167
dc.description.abstract Однією з обов’язкових вимог до підготовки здобувачів вищої освіти освітнього рівня “магістр” є володіння ними іноземною мовою як засобом спілкування. Компетентність іншомовного спілкування майбутнього магістра є важливою частиною його професійної підготовки. Наголошується на тому, що професійний підхід до навчання іноземної мови передбачає здатність іншомовного спілкування в професійних, ділових та наукових сферах і ситуаціях з урахуванням професійного, наукового, критичного та логічного мислення при організації мотиваційно-спонукальної та орієнтовно-дослідної діяльності. Проаналізовано сутність професійної, наукової, комунікативної та професійної іншомовної комунікативної компетентностей. Визначено низку компонентів, що входять до складу цих компетентностей. Розглянуті завдання навчання іноземної мови здобувачів вищої освіти освітнього рівня “магістр” у нелінгвістичній магістратурі, а також низка методів формування науково-професійної компетентності засобами іноземної мови, які охоплюють моделювання ситуацій, рольові та ділові ігри, творчі роботи, магістерські праці тощо. ua
dc.description.abstract Одним из обязательных требований к подготовке соискателей высшего образования образовательного уровня «магистр» является владение ими иностранным языком как средством общения. Компетентность иноязычного общения будущего магистра является важной частью его профессиональной подготовки. Подчеркивается, что профессиональный подход к обучению иностранного языка предусматривает готовность к иноязычному общению в профессиональных, деловых и научных сферах и ситуациях, принимая во внимание профессиональное, научное, критическое и логическое мышление, при организации мотивационно-побудительной и ориентационно-исследовательской деятельности. Проанализирована сущность профессиональной, научной, коммуникативной и профессиональной иноязычной коммуникативной компетентностей. Определен ряд компонентов, составляющих эти компетентности. Рассмотрены задания обучения иностранного языка соискателей высшего образования образовательного уровня “магистр” в нелингвистической магистратуре, а также методов формирования научно-профессиональной компетентности средствами иностранного языка. ua
dc.description.abstract One of the necessary demands to training the future masters is their command of the foreign language as the means of business communication. The master’s competence of foreign language business communication is an important part of his/her professional training. The professional approach to teaching the foreign language which foresees the ability of foreign language communication in professional, business, and scientific spheres and situations taking into consideration professional, scientific, critical and logical thinking under conditions of organizing motivational, inducing, orientation and research activity is underlined. The essence of professional, scientific, communicative, and professional foreign language communicative competences is analyzed. The range of the components constituting these competences is defined. The tasks of teaching the foreign language to the students taking the non-linguistic master’s course, and the methods of forming scientific-professional competence by means of the foreign language are considered, among which are situations modelling, role and business games, creative tasks, master’s papers, etc. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject здобувач вищої освіти ua
dc.subject магістр ua
dc.subject нелінгвістична магістратура ua
dc.subject іноземна мова ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject наукова компетентність ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject комунікативна компетентність ua
dc.subject професійна іншомовна комунікативна компетентність ua
dc.subject соискатель высшего образования ua
dc.subject магистр ua
dc.subject нелингвистическая магистратура ua
dc.subject иностранный язык ua
dc.subject компетентность ua
dc.subject научная компетентность ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject коммуникативная компетентность ua
dc.subject профессиональная иноязычная коммуникативная компетентность ua
dc.subject student ua
dc.subject master ua
dc.subject non-linguistic master’s course ua
dc.subject foreign language ua
dc.subject competence ua
dc.subject scientific competence ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject communicative competence ua
dc.subject professional foreign language communicative competence ua
dc.subject.classification 81:130.2 ua
dc.title Розвиток науково-професійної компетентності здобувачів вищої освіти в нелінгвістичній магістратурі засобами іноземної мови ua
dc.title.alternative Развитие научно-профессиональной компетентности соискателей высшего образования в нелингвистической магистратуре средствами иностранного языка ua
dc.title.alternative Developing scientific-professional competence of the students taking the non-linguistic master’s course by means of a foreign language ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу