Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Проблема впровадження компетентнісного підходу в процесі формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування в Україні

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Майковська, В. І.
dc.date.accessioned 2020-02-05T18:49:26Z
dc.date.available 2020-02-05T18:49:26Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Майковська, В. І. Проблема впровадження компетентнісного підходу в процесі формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування в Україні / В. І. Майковська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 68. – С. 134-138. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27157
dc.description.abstract Порушено проблему впровадження компетентнісного підходу у процесі формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування. Встановлено, що підприємницька компетентність є поведінковою і базується на навичках творчості, критичного мислення, вирішення проблем, ініціативності, наполегливості та вмінні співпрацювати. Розглянуто підходи до модернізації в компетентнісному форматі структури і змісту освітніх програм в Україні. Здійснено спробу узагальнити результати аналізу робочих програм навчальних дисциплін у вищій школі. Виявлено, що реальна їхня структура не націлена на отримання результатів навчання, і це суперечить компетентнісній парадигмі освіти. Запропоновано структуру навчальних програм професійної підготовки фахівців на основі застосування функціонально-компетентнісного аналізу професійної діяльності. ua
dc.description.abstract В статье затронута проблема внедрения компетентностного подхода при формировании предпринимательской компетентности будущих специалистов сферы обслуживания. Установлено, что предпринимательская компетентность является поведенческой и базируется на навыках творчества, критического мышления, решении проблем, инициативности, настойчивости и умении сотрудничать. Рассмотрены подходы к модернизации в компетентностном формате структуры и содержания образовательных программ в Украине. Предпринята попытка обобщить результаты анализа в высшей школе рабочих программ учебных дисциплин. Выявлено, что реальная их структура не нацелена на получение результатов обучения, и это противоречит компетентностной парадигме образования. Предложена структура учебных программ профессиональной подготовки специалистов на основе применения функционально-компетентностного анализа профессиональной деятельности. ua
dc.description.abstract The article raises the problem of the implementation of a competency approach for shaping the entrepreneurial competence of future professionals in the service sector. It is found that entrepreneurial competence is behavioral and it is based on creativity, critical thinking, problem solving, initiative, persistence and ability to cooperate. Approaches to the modernization of the structure and content of educational programs in Ukraine in the competent format are considered. It was made an attempt to summarize the results of the analysis of the academic disciplines’ work programs in high school. It is found that their actual structure is not aimed at obtaining learning outcomes, and this contradicts the competency paradigm of education. The structure of educational programs of specialist’s professional training is offered on the basis of application of functional and competency analysis of professional activity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject освітній процес ua
dc.subject результати навчання ua
dc.subject освітня програма ua
dc.subject робоча програма ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject ключова компетентність ua
dc.subject підприємницька компетентність ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject образовательный процесс ua
dc.subject результаты обучения ua
dc.subject образовательная программа ua
dc.subject рабочая программа ua
dc.subject компетентностный подход ua
dc.subject ключевая компетентность ua
dc.subject предпринимательская компетентность ua
dc.subject professional training ua
dc.subject educational process ua
dc.subject learning outcomes ua
dc.subject educational program ua
dc.subject work program ua
dc.subject competence approach ua
dc.subject key competency ua
dc.subject entrepreneurial competence ua
dc.subject.classification 378.016:37.091.214.18 ua
dc.title Проблема впровадження компетентнісного підходу в процесі формування підприємницької компетентності майбутніх фахівців сфери обслуговування в Україні ua
dc.title.alternative Проблема внедрения компетентностного подхода при формировании предпринимательской компетентности будущих специалистов сферы обслуживания в Украине ua
dc.title.alternative The problem of competence approach implementation during forming entrepreneurial competence of future professionals in the service sector in Ukraine ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics