Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Значення «Педагогічного журналу» (1914–1917 рр.) у висвітленні розвитку української педагогічної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Палійчук, Р. І.
dc.date.accessioned 2020-02-05T11:20:58Z
dc.date.available 2020-02-05T11:20:58Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Палійчук, Р. І. Значення «Педагогічного журналу» (1914–1917 рр.) у висвітленні розвитку української педагогічної освіти / Р. І. Палійчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 68. – С. 155-158. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27151
dc.description.abstract Розглянуто традиції української педагогічної журналістики, які позиціонуються автором як історично сформований стійкий аксіологічний і соціокультурний комплекс норм, правил, цінностей, ідей і підходів до висвітлення процесу розвитку вітчизняної освіти. Окреслено педагогічну журналістику як відображення попереднього досвіду діяльності та форму впливу минулого на події сьогодення, що мають історичний характер і аксіологічний іманентний зв’язок з інноваціями. Механізм їх взаємодії з суспільством, системою освіти слід розглядати в історичному контексті. Зазначено, що якісні характеристики педагогічної преси мають об’єктивну основу, залежать від “включення” видань в історично конкретизовану систему суспільних відносин у контексті формування традицій педагогічної журналістики як категорії педагогічної науки. ua
dc.description.abstract Представлены традиции отечественной педагогической журналистики, которые позиционируются автором в качестве исторически сформированного стойкого комплекса аксиологических и социокультурных норм, правил, ценностей, идей и подходов отечественной педагогической журналистики к освещению процесса развития отечественного образования. Очерчена педагогическая журналистика как отражение предыдущего опыта деятельности и форма влияния прошлого на нынешнее время, которые носят исторический характер и имеют имманентную связь аксиологии с инновациями. Механизм их взаимодействия с обществом, системой образования следует рассматривать в историческом контексте. Отмечено, что качественные характеристики педагогической прессы имеют объективную основу, зависят от “включения” изданий в исторически конкретизированную систему общественных отношений в контексте формирования традиций педагогической журналистики как категории педагогической науки. ua
dc.description.abstract The article presents the traditions of national pedagogical journalism, which are positioned by the author as a historically formed resistant complex of axiological and sociocultural norms, rules, values, ideas and approaches of national pedagogical journalism to highlight the development of national education. Outlined pedagogical journalism as a reflection of previous experience and the form of the influence of the past on the current time, which are historical in nature and have an immanent connection between axiology and innovation. It has been postulated that the mechanism of their interaction with society, the education system should be considered in a historical context. It is noted that the qualitative characteristics of the pedagogical press have an objective basis, depend on the “inclusion” of publications in the historically specified system of social relations in the context of the formation of traditions of pedagogical journalism as a category of pedagogical science. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject преса ua
dc.subject педагогічна преса ua
dc.subject освіта ua
dc.subject історія освіти ua
dc.subject педагогіка ua
dc.subject історія педагогіки ua
dc.subject освітній процес ua
dc.subject українська педагогічна освіта ua
dc.subject інновації ua
dc.subject пресса ua
dc.subject педагогическая пресса ua
dc.subject образование ua
dc.subject история образования ua
dc.subject педагогика ua
dc.subject история педагогики ua
dc.subject образовательный процесс ua
dc.subject украинское педагогическое образование ua
dc.subject инновации ua
dc.subject press ua
dc.subject pedagogical press ua
dc.subject education ua
dc.subject history of education ua
dc.subject pedagogy ua
dc.subject history of pedagogy ua
dc.subject educational process ua
dc.subject Ukrainian pedagogical education ua
dc.subject innovations ua
dc.subject.classification 37:050.486](477.53-25) Пед. журнал “1914/1917” ua
dc.title Значення «Педагогічного журналу» (1914–1917 рр.) у висвітленні розвитку української педагогічної освіти ua
dc.title.alternative Значение “Педагогического журнала” в отображении развития украинского педагогического образования ua
dc.title.alternative The value of the “Pedagogical Journal” in the development of the Ukrainian Pedagogical Education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу