Розглядається поняття ініціалів китайської мови. Розглянуті відмінності у вимові приголосних української та китайської мови та важливість підкреслення їх відмінностей під час викладання фонетики китайської мови. Досліджені теоретичні аспекти вимови китайських приголосних звуків, їх місце та спосіб творення, а також проведена порівняльна характеристика зі звуками української мови. Проаналізовано роботи науковців, які, своєю чергою, досліджували явище порівняння китайських звуків зі звуками інших мов. Виявлені відмінності у процесі формування звуків, а також підкреслена важливість формування компетентності у вимові фонем китайської мови на початковому рівні мовної підготовки з метою запобігання формування акценту та помилкового завчання звуків під впливом рідної мови.
Рассматривается понятие инициалов китайского языка. Рассмотрены различия в произношении согласных украинского и китайского языка и важность подчеркивания их отличий во время преподавания фонетики китайского языка. Исследованы теоретические аспекты произношения китайских согласных звуков, их место и способ создания, а также проведена сравнительная характеристика со звуками украинского языка. Проанализированы работы ученых, которые, в свою очередь, исследовали явление сравнения китайских звуков со звуками других языков. Выявлены различия в процессе формирования звуков, а также подчеркнута важность формирования компетентности в произношении фонем китайского языка на начальном уровне языковой подготовки для предотвращения формирования акцента и ложного заучивания звуков под влиянием родного языка.
The article deals with the concept of the initials in the Chinese language. The differences in the pronunciation of consonant Ukrainian and Chinese language and the importance of emphasizing their differences in teaching phonetics of the Chinese language are considered. The study of theoretical aspects of pronunciation of Chinese consonant sounds, their place and way of creation, as well as a comparative characteristic with the sounds of the Ukrainian language. The work of scientists, who in turn investigated the phenomenon of comparison of Chinese sounds with sounds of other languages, were analyzed. The differences in the process of formation of sounds are revealed, as well as the importance of forming the competence in pronouncation phonemes of the Chinese language at the initial level of language training to prevent the formation of accent and erroneous sounds of sounds under the influence of the native language.