ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Іщенко, В.І.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2013-05-06T18:26:39Z | |
dc.date.available | 2013-05-06T18:26:39Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Іщенко В.І. Теоретичні основи пізнавальної самостійності майбутнього вчителя природничих дисциплін / В.І. Іщенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. О.Г.Мороз , Н.В.Гузій (відповідальні редактори.) та ін. – Вип.7 (17 ). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2007. – С. 18-21 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2711 | |
dc.description.abstract | Розглянуті теоретичні основи пізнавальної самостійності майбутнього вчителя природничих дисциплін як головна умова формування неперервності професійної самоосвіти особистості педагога. | ru_RU |
dc.description.abstract | Examined theoretical foundations of cognitive autonomy of future teachers of natural sciences as the main condition for the formation continuity of professional self education personality of the teacher. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | пізнавальна самостійність | ru_RU |
dc.subject | майбутній вчитель природничих дисциплін | ru_RU |
dc.subject | самоосвіта | ru_RU |
dc.subject | cognitive autonomy | ru_RU |
dc.subject | future teachers of natural sciences | ru_RU |
dc.subject | self education | ru_RU |
dc.title | Теоретичні основи пізнавальної самостійності майбутнього вчителя природничих дисциплін | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |