Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості впровадження інноваційних педагогічних технологій викладачами вищої школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Крюкова, Є. С.
dc.date.accessioned 2020-01-27T15:26:43Z
dc.date.available 2020-01-27T15:26:43Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Крюкова, Є. С. Особливості впровадження інноваційних педагогічних технологій викладачами вищої школи / Є. С. Крюкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 66. – С. 117-120. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27053
dc.description.abstract Стаття присвячена вивченню використання інноваційних педагогічних технологій викладачами ВНЗ під час викладання предметів. На підставі аналізу педагогічної та методичної літератури автором було визначено поняття “інноваційні педагогічні технології”, сформульовано основні види інноваційного навчання та визначена сфера їх застосування у ВНЗ. Автором було сформульовано основні принципи та засади інноваційності педагогічного процесу у ВНЗ, а також на підставі власного досвіду визначено переваги та недоліки використання інноваційних технологій у навчальному процесі. ua
dc.description.abstract Статья посвящена изучению использования инновационных педагогических технологий преподавателями высших учебных заведений. На основании анализа педагогической и методической литературы автором определено понятие “инновационные педагогические технологии”, сформулированы основные виды инновационного обучения и сфера их внедрения. Автором сформулированы основные принципы и основы инновационности педагогического процесса, а так-же на основании собственного опыта определены преимущества и недостатки использования инновационных технологий в учебном процессе. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the study of innovative pedagogical technologies by the teachers of high schools. According to the pedagogical and methodical sources analysis, the author has defined the notion of “innovative pedagogical technologies”, formulated the main kinds of innovative learning, and defined the key principles and bases of innovations within the higher schools educational process. Using the author’s personal experience, the main advantages and disadvantages of innovations in the higher school educational process have been distinguished. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інноваційні технології ua
dc.subject навчальний процес ua
dc.subject інтерактивне навчання ua
dc.subject кооперативне навчання ua
dc.subject Інтернет ua
dc.subject инновационные технологии ua
dc.subject учебный процесс ua
dc.subject интерактивное обучение ua
dc.subject кооперативное обучение ua
dc.subject Интернет ua
dc.subject innovative technologies ua
dc.subject educational process ua
dc.subject interactive learning ua
dc.subject cooperative learning ua
dc.subject computer technologies ua
dc.subject Internet ua
dc.subject.classification 378.091.3.026.13 ua
dc.title Особливості впровадження інноваційних педагогічних технологій викладачами вищої школи ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу