Стаття присвячена вивченню використання інноваційних педагогічних технологій викладачами ВНЗ під час викладання предметів. На підставі аналізу педагогічної та методичної літератури автором було визначено поняття “інноваційні педагогічні технології”, сформульовано основні види інноваційного навчання та визначена сфера їх застосування у ВНЗ. Автором було сформульовано основні принципи та засади інноваційності педагогічного процесу у ВНЗ, а також на підставі власного досвіду визначено переваги та недоліки використання інноваційних технологій у навчальному процесі.
Статья посвящена изучению использования инновационных педагогических технологий преподавателями высших учебных заведений. На основании анализа педагогической и методической литературы автором определено понятие “инновационные педагогические технологии”, сформулированы основные виды инновационного обучения и сфера их внедрения. Автором сформулированы основные принципы и основы инновационности педагогического процесса, а так-же на основании собственного опыта определены преимущества и недостатки использования инновационных технологий в учебном процессе.
The article is devoted to the study of innovative pedagogical technologies by the teachers of high schools. According to the pedagogical and methodical sources analysis, the author has defined the notion of “innovative pedagogical technologies”, formulated the main kinds of innovative learning, and defined the key principles and bases of innovations within the higher schools educational process. Using the author’s personal experience, the main advantages and disadvantages of innovations in the higher school educational process have been distinguished.