Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дизартрія у систематиці мовленнєвих порушень (сучасний погляд)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Конопляста, С. Ю.
dc.contributor.author Синиця, А. О.
dc.date.accessioned 2020-01-27T15:25:38Z
dc.date.available 2020-01-27T15:25:38Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Конопляста, С. Ю. Дизартрія у систематиці мовленнєвих порушень (сучасний погляд) / С. Ю. Конопляста, А. О. Синиця // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 66. – С. 111-116. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27052
dc.description.abstract Складність та важливість вивчення дизартрії як клініко-психолого-логопедичної проблеми полягає в тому, що дизартрія – багатовекторна проблема, не до кінця вивчена і знаходиться у полі зору медицини, логопатології, психолінгвістики, нейролінгвістики, логопедії, логопсихології та ін. У статті проаналізовано наукові підходи до проблеми систематики мовленнєвих порушень, зокрема місця дизартрії серед вад мовлення. Системний аналіз різних підходів (клінічний, психолого-педагогічний, лінгвістичний, клініко-психолого-педагогічний та нейропсихологічний) до класифікацій мовленнєвих порушень забезпечив сучасне уявлення про місце дизартрії як тяжкого порушення мовлення у систематиці мовленнєвих вад. Наголошується на актуальності проблеми місця дизартрії у систематиці мовленнєвих порушень, оскільки з кожним роком кількість дітей із цієї мовленнєвою патологією неухильно зростає. ua
dc.description.abstract Сложность и важность изучения дизартрии как клиникопсихологологопедической проблемы заключается в том, что дизартрия – многовекторная проблема, не до конца изучена и находится в поле зрения медицины, логопатологии, психолингвистики, нейролингвистике, логопедии, логопсихологии и др. В статье проанализированы научные подходы к проблеме систематики речевых нарушений, а именно места дизартрии среди патологий речи. Системный анализ различных подходов (клинический, психолого-педагогический, лингвистический, клинико-психолого-педагогический и нейропсихологический) к классификации речевых нарушений обеспечил современное представление о месте дизартрии как тяжелого нарушения речи в систематике речевых патологий. Отмечается актуальность проблемы места дизартрии в систематике речевых нарушений, так как с каждым годом количество детей с данной речевой патологией неуклонно растет. ua
dc.description.abstract The complexity and importance of studying dysarthria as a clinical psychological and logopedic problem is that dysarthria is a multi-vector problem and it is in the field of view of many sciences: medicine, logopathology, psycholinguistics, neurolinguistics, speech therapy, logopausiology, and others. The article analyzes the scientific approaches to the problem of taxonomy of speech disorders, namely the place of dysarthria among speech defects.. System analysis of various approaches (clinical, psychological, pedagogical, linguistic, clinical-psychological and pedagogical and neuropsychological) to the classification of speech disorders, provided a modern view of the place of dysarthria as a severe speech impairment in the systematization of speech disorders. It is emphasized the urgency of the problem of place of dysarthria in the systematization of speech disorders, because since each year the number of children with this speech pathology is steadily increasing. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дитячий церебральний параліч ua
dc.subject клінічна, психолого-педагогічна класифікація ua
dc.subject систематика мовленнєвих порушень ua
dc.subject вади мовлення ua
dc.subject діти з порушеннями мовлення ua
dc.subject дизартрія ua
dc.subject анартрія ua
dc.subject психомовленнєвий розвиток ua
dc.subject логосимптоматичний, діагностично-термінологічний період ua
dc.subject детский церебральный паралич ua
dc.subject клиническая, психолого-педагогическая классификация ua
dc.subject систематика речевых нарушений ua
dc.subject нарушения речи ua
dc.subject дети с нарушениями речи ua
dc.subject дизартрия ua
dc.subject анартрия ua
dc.subject психоречевое развитие ua
dc.subject лого-симптоматический, лечебно-терминологический период ua
dc.subject cerebral palsy ua
dc.subject clinical, psychological and pedagogical classification taxonomy of speech disorders ua
dc.subject speech defects ua
dc.subject children with speech disorders ua
dc.subject dysarthria ua
dc.subject anthrax ua
dc.subject psycho-mental development ua
dc.subject logo-symptomatic, diagnostic-terminological period ua
dc.subject.classification 376-056.264:81ꞌ234 ua
dc.title Дизартрія у систематиці мовленнєвих порушень (сучасний погляд) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу