Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Наукові підходи до професійної підготовки педагогів для Нової української школи

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Задорожна-Княгницька, Л. В.
dc.contributor.author Нетреба, М. М.
dc.date.accessioned 2020-01-27T14:14:43Z
dc.date.available 2020-01-27T14:14:43Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Задорожна-Княгницька, Л. В. Наукові підходи до професійної підготовки педагогів для Нової української школи / Л. В. Задорожна-Княгницька, М. М. Нетреба // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 66. – С. 70-74. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27042
dc.description.abstract У статті розглянуто наукові підходи до професійної підготовки педагогічних кадрів для Нової української школи. Сучасні наукові розвідки свідчать, що методологія підготовки майбутніх фахівців висвітлюється різноаспектно. Зазначене зумовлює необхідність комплексного аналізу й переосмислення наукових підходів у контексті реформування загальної середньої освіти. Розкрито змістове наповнення компетентнісного, культурологічного, системно-структурного, аксіологічного, особистісного, діяльнісного, синергетичного тезаурусного, середовищного підходів. Відзначено, що взаємодія зазначених підходів забезпечить комплексне вивчення проблеми професійної підготовки вчителя для Нової української школи через аналіз її інтегральних взаємозв’язків та взаємозалежностей, дасть змогу здійснити структурно-логічний аналіз складників професійної підготовки педагогічних кадрів в умовах реформування загальної середньої освіти. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены научные подходы к профессиональной подготовке педагогических кадров для Новой украинской школы. Современные научные исследования показывают, что методология подготовки будущих специалистов освещается в разных аспектах. Изложенное выше обуславливает необходимость комплексного анализа и переосмысления научных подходов в контексте реформирования общего среднего образования. Раскрыто содержательное наполнение компетентностного, культурологического, системно-структурного, аксиологического, личностного, деятельностного, синергетического, тезаурусного, средового подходов. Отмечено, что взаимодействие указанных подходов обеспечит комплексное изучение проблемы профессиональной подготовки учителя для Новой украинской школы через анализ ее интегральных взаимосвязей и взаимозависимостей, позволит осуществить структурно-логический анализ составляющих профессиональной подготовки педагогических кадров в условиях реформирования общего среднего образования. ua
dc.description.abstract The article deals with the scientific approaches of professional training of pedagogical staff for the New Ukrainian school. Modern scientific researches show that the methodology of preparing future specialists is covered in various aspects. It raises the need for a comprehensive analysis and rethinking of scientific approaches in the context of reforming general secondary education. The content of the competence, cultural, systemic, structural, axiological, personal, activity, synergetic, thesaurus, ecological approaches is revealed. It is noted that the interaction of these approaches will provide comprehensive study of the problem of teacher training for the New Ukrainian school through analysis of its integrated interrelations and interdepend-encies, and will allow to carry out a structural and logical analysis of the components of pedagogical personnel professional training in the conditions of reforming general secondary education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject Нова українська школа ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject культурологічний підхід ua
dc.subject системно-структурний підхід ua
dc.subject аксіологічний підхід ua
dc.subject особистісний підхід ua
dc.subject діяльнісний підхід ua
dc.subject синергетичний підхід ua
dc.subject тезаурусний підхід ua
dc.subject середовищний підхід ua
dc.subject Новая украинская школа ua
dc.subject компетентностный подход ua
dc.subject культурологический подход ua
dc.subject системно-структурный подход ua
dc.subject аксиологический подход ua
dc.subject личностный подход ua
dc.subject деятельностный подход ua
dc.subject синергетический подход ua
dc.subject тезаурусный подход ua
dc.subject средовой подход ua
dc.subject New Ukrainian school ua
dc.subject competence approach ua
dc.subject cultural approach ua
dc.subject system-structural approach ua
dc.subject axiological approach ua
dc.subject personal approach ua
dc.subject activity approach ua
dc.subject synergetic approach ua
dc.subject thesaurus approach ua
dc.subject approach focused on creating a certain environment ua
dc.subject.classification 37.011.3-051(477) ua
dc.title Наукові підходи до професійної підготовки педагогів для Нової української школи ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics