Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Рухова активність дітей, які відвідують заклади дошкільної освіти різного типу

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Москаленко, Н. В.
dc.contributor.author Полякова, А. В.
dc.contributor.author Сидорчук, Т. В.
dc.date.accessioned 2020-01-24T14:28:03Z
dc.date.available 2020-01-24T14:28:03Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Москаленко, Н. В. Рухова активність дітей, які відвідують заклади дошкільної освіти різного типу / Н. В. Москаленко, А. В. Полякова, Т. В. Сидорчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 5 К (113). - С. 217-223. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27029
dc.description.abstract Вступ і мета дослідження . Основою системи фізичного виховання в дошкільних навчальних закладах залишається руховий режим як сукупність різних засобів та організаційних форм роботи з дітьми, що раціонально поєднуються і послідовно використовуються залежно від віку дітей, місця в режимі дня, сезону тощо. Питання оптимізації рухового режиму дітей 3-4 річного віку, які відвідують заклади дошкільної освіти різного типу не було предметом спеціальних досліджень, що і визначає актуальність даної теми. Мета – визначити рівень рухової активності дітей, які відвідують заклади дошкільної освіти різного типу для покращення якості навчально-виховного процесу з фізичного виховання. Результати. З метою вивчення особливостей організації навчально-виховного процесу було проаналізовано режим дня дітей, які відвідують дошкільні заклади різного типу. Було з‘ясовано, що організація режиму дня у дошкільних закладах різного типу безпосередньо впливає на показники рухової активності дітей 3-4 років. Статистичні значення показників рухової активності (обсяг – 12,0-13,0 тис. локомоцій; тривалість 4 год. 14-18 хв.; інтенсивність 41-45 рухів за 1 хв.) у дітей, які відвідують дошкільні заклади санаторного і компенсуючого типу були нижчими, ніж у дітей, які не мають суттєвих відхилень у стані здоров‘я і відвідують дошкільні навчальні заклади загального розвитку і комбінованого типу (16,0-17,0 тис. локомоцій; 4 год. 14-18 хв.; 48-52 рухів за 1 хв., відповідно). Отримані результати щодо індивідуальних і групових відмінностях параметрів рухової активності дітей стали основою розробки диференційованого підходу в процесі реалізації організованих форм фізичного виховання і самостійної рухової діяльності. Висновки. Аналіз результатів щодо характеру і змісту рухової діяльності вихованців цих дошкільних закладів дозволяють переважну кількість дітей зарахувати до першої групи рухової поведінки (нормальна рухова активність), а дитячий контингент дошкільних закладів санаторного і компенсуючого типів – до другої групи (низька рухова активність). ua
dc.description.abstract Introduction and purpose of the study. The basis of the system of physical education in preschool educational establishments remains the motion state as a combination of various means and organizational forms of work with children, which are rationally combined and consistently used depending on the age of children, place in the daily routine, season, etc. The question of optimizing the motion state for 3-4 year old children who attend preschool educational establishments of different types has not been the subject of special studies that determines the relevance of this topic. The goal is to determine the level of motor activity of children attending various types of preschool educational establishments for improving the quality of the educational process of physical education. Results. In order to study the peculiarities of the organization of the educational process, the daily routine of children attending preschool educational establishments of different types was analyzed. It was found that the organization of the dai ly routine in preschool educational establishments of different types directly affects the indicators of motor activity of 3-4 year old children. Statistical values of motor activity indices (volume - 12,0-13,0 thousand locomotions, duration 4 hours 14-18 minutes, intensity 41-45 movements per 1 minute) in children attending pre-school facilities of sanatorium and compensatory type were lower than in children who did not have significant health deviations and attend preschool educational establishments of general development and combined type (16.0-17.0 thousand locomotives, 4 hours 14-18 minutes, 48- 52 movements in 1 minute, accordingly). The obtained results concerning individual and group differences of parameters of motor activity of children became the basis of development of differentiated approach in the process of implementation of organized forms of physical education and independent motor activity. Conclusions. The analysis of the results regarding the nature and content of motor activity of pupils of these preschool establishments allows the predominant number of children to be included in the first group of motor behavior (normal motor activity), and the children's contingent of preschool institutions of sanatorium and compensatory types - to the second group (low motor activity). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject рухова активність ua
dc.subject діти ua
dc.subject дошкільного віку ua
dc.subject заклади дошкільної освіти ua
dc.subject motor activity ua
dc.subject children ua
dc.subject preschool age ua
dc.subject preschool educational establishments ua
dc.title Рухова активність дітей, які відвідують заклади дошкільної освіти різного типу ua
dc.title.alternative Motor activity of children who attend preschool educational establishments of different types ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics