У статті акцентовано увагу на викладання
географії та економіки в профільній школі
з елементами сугестопедії. Обґрунтовано
думку про можливості сугестопедії щодо
покращення засвоєння учнями економічних
знань. Розкрито зміст сугестопедичної
технології навчання як моделі, здатної реалі-
зувати завдання концепції профільної школи.
Подано методичний аналіз щодо особли-
вості сугестопедії як інноватики. Доведено
шляхом анкетування старшокласників та
учителів впливовість інноваційної техноло-
гії на якісний показник знань із географії та
економіки. Зазначено, що сугестопедична
технологія спрямована на створення опти-
мальних навчальних умов із використанням
резервних можливостей людини і форму-
вання економічної компетентності. Пока-
зано, що дослідження актуалізовано потре-
бою у використанні інноваційної діяльності
для забезпечення конкурентноспромож-
ності старшокласників на сучасному етапі
розвитку суспільства.
The article focuses on the teaching of geography
and Economics in the profile school with elements
of suggestopedia. Justified opinion about
the possibility of suggestopedia to improve the
assimilation of economic knowledge. Revealed
the contents suggestopedia learning technology
as a model capable of implementing the objectives
of the concept of profile school. Presents a
methodical analysis of the features of suggestopedia
as innovation. The influence of innovative
technology on the qualitative indicator of knowledge
in geography and Economics is proved by
questioning high school students and teachers.
It is specified that the technology is directed to
creation of optimum educational conditions with
use of reserve opportunities of the person and
formation of economic competence. It is shown
that the study is actualized by the need to use
innovation to ensure the competitiveness of high
school students at the present stage of development
of society.