Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання елементів сугестопедії у профільному навчанні з географії та економіки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Покась, Лілія Антонівна
dc.contributor.author Цимбаленко, Яна Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-01-23T10:54:45Z
dc.date.available 2020-01-23T10:54:45Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Покась, Л. А. Використання елементів сугестопедії у профільному навчанні з географії та економіки / Л. А. Покась, Я. С. Цимбаленко // Інноваційна педагогіка. - Одеса : Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. - 2019. - Вип. 11, Том 2. - С. 127-133. ua
dc.identifier.issn 2663-6085 (Print)
dc.identifier.issn 2663-6093 (Online)
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27002
dc.description.abstract У статті акцентовано увагу на викладання географії та економіки в профільній школі з елементами сугестопедії. Обґрунтовано думку про можливості сугестопедії щодо покращення засвоєння учнями економічних знань. Розкрито зміст сугестопедичної технології навчання як моделі, здатної реалі- зувати завдання концепції профільної школи. Подано методичний аналіз щодо особли- вості сугестопедії як інноватики. Доведено шляхом анкетування старшокласників та учителів впливовість інноваційної техноло- гії на якісний показник знань із географії та економіки. Зазначено, що сугестопедична технологія спрямована на створення опти- мальних навчальних умов із використанням резервних можливостей людини і форму- вання економічної компетентності. Пока- зано, що дослідження актуалізовано потре- бою у використанні інноваційної діяльності для забезпечення конкурентноспромож- ності старшокласників на сучасному етапі розвитку суспільства. ua
dc.description.abstract The article focuses on the teaching of geography and Economics in the profile school with elements of suggestopedia. Justified opinion about the possibility of suggestopedia to improve the assimilation of economic knowledge. Revealed the contents suggestopedia learning technology as a model capable of implementing the objectives of the concept of profile school. Presents a methodical analysis of the features of suggestopedia as innovation. The influence of innovative technology on the qualitative indicator of knowledge in geography and Economics is proved by questioning high school students and teachers. It is specified that the technology is directed to creation of optimum educational conditions with use of reserve opportunities of the person and formation of economic competence. It is shown that the study is actualized by the need to use innovation to ensure the competitiveness of high school students at the present stage of development of society. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій ua
dc.subject методика навчання географії ua
dc.subject географія ua
dc.subject економіка ua
dc.subject урок ua
dc.subject сугестопедія ua
dc.subject профільне навчання ua
dc.subject учні ua
dc.subject geography ua
dc.subject economy ua
dc.subject class ua
dc.subject suggestopedia ua
dc.subject profile school ua
dc.subject students ua
dc.subject.classification 37.091.33:33+91 ua
dc.title Використання елементів сугестопедії у профільному навчанні з географії та економіки ua
dc.title.alternative The use of elements of suggestopedia in profile teaching geografhy and economics ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу