Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кондрацька, Г. Д.
dc.contributor.author Федорищак, Р. Л.
dc.contributor.author Жукова, І. М.
dc.date.accessioned 2020-01-21T07:20:39Z
dc.date.available 2020-01-21T07:20:39Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Кондрацька, Г. Д. Інтегрований підхід до фізичної культури у початковій школі / Г. Д. Кондрацька, Р. Л. Федорищак, І. М. Жукова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 5 К (113). - С. 176-180. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26953
dc.description.abstract В початковій школі формування учнів на уроці фізичної культури реалізується за такими двома змістовими лініями «Рухова діяльність» і «Ігрова та змагальна діяльність». Інтегрований підхід на уроці фізичної культури дає можливість сформувати в учнів початкової шкоди необхідну фізичну підготовку та рухову активність використовуючи вміння рахувати, складати слова і читати, знати кольори, математичні фігурки. Запропонована авторська методика сприяє зростанню рівня сформованості в учнів 1-2 класів фізичного розвитку та рухової активності з використання вміння рахувати, складати слова і читати, знати кольори, математичні фігурки. Розкрито шляхи формування рухових навичок школярів початкової школи. Виділено інтегрований та функціональний підхід на уроці фізичної культури в учнів початкової школи як найефективніший у формуванні фізичного розвитку та рухової активності з використання вміння рахувати, складати слова і читати, знати кольори, математичні фігурки. Інтегрований підхід впливає на добір і структуру навчального матеріалу, підсилюючи системність знань учнів, активізує методи навчання, орієнтує на застосування засобів навчання, забезпечуючи єдність освітнього процесу. Використано функціональний підхід для розвитку фізичних якостей та рухової активності учнів, їх культури рухів, мислення, кмітливості, поваги до інших. Доведено високу ефективність застосування інтегрованого та функціонального підходів на уроці фізичної культури у початковій школі. ua
dc.description.abstract In the elementary school the task is to use two content lines "Motor activity" and "Game and Competitive Activities" before forming in the lessons of physical culture students. Content lines provide for the formation of skills and abilities of younger students in mastering different ways of motor and gaming activities aimed at physical development and health promotion. The integrated approach in the lesson of physical culture makes it possible to form students in the initial damage the necessary physical training and motor activity using the ability to count, make words and read, know the colors, mathematical figures. The proposed author's technique helps to increase the level of formation in students of 1-2 classes of physical development and motor activity using the ability to count, make words and read, know colors, mathematical figures. The ways of formation of motor skills of elementary school pupils are revealed. An integrated and functional approach in the lesson of physical culture in elementary school students is singled out as the most effective in shaping physical development and motor activity using the ability to count, make words and read, know the colors, mathematical figures. An integrated approach affects the selection and structure of educational material, enhancing the systemic knowledge of students, activates teaching methods, orientates on the use of teaching aids, ensuring the unity of the educational process. The functional approach for the development of physical qualities and motor activity of students, their culture of movements, thinking, savvy, and respect for others is used. The high efficiency of application of integrated and functional approaches at the elementary school physical culture lesson is proved. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject учні ua
dc.subject фізична культура ua
dc.subject інтегрований ua
dc.subject функціональний ua
dc.subject підхід ua
dc.subject урок ua
dc.subject pupils ua
dc.subject physical culture ua
dc.subject integrated ua
dc.subject functional ua
dc.subject approach ua
dc.subject lesson ua
dc.subject.classification 373.3.091.3.796 ua
dc.title Інтегрований підхід до фізичної культури у початковій школі ua
dc.title.alternative Integrated approach to physical culture in the initial school ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу