В початковій школі формування учнів на уроці фізичної культури реалізується за такими двома змістовими
лініями «Рухова діяльність» і «Ігрова та змагальна діяльність». Інтегрований підхід на уроці фізичної культури дає
можливість сформувати в учнів початкової шкоди необхідну фізичну підготовку та рухову активність використовуючи
вміння рахувати, складати слова і читати, знати кольори, математичні фігурки. Запропонована авторська методика
сприяє зростанню рівня сформованості в учнів 1-2 класів фізичного розвитку та рухової активності з використання
вміння рахувати, складати слова і читати, знати кольори, математичні фігурки. Розкрито шляхи формування рухових
навичок школярів початкової школи. Виділено інтегрований та функціональний підхід на уроці фізичної культури в учнів
початкової школи як найефективніший у формуванні фізичного розвитку та рухової активності з використання вміння
рахувати, складати слова і читати, знати кольори, математичні фігурки. Інтегрований підхід впливає на добір і
структуру навчального матеріалу, підсилюючи системність знань учнів, активізує методи навчання, орієнтує на
застосування засобів навчання, забезпечуючи єдність освітнього процесу. Використано функціональний підхід для
розвитку фізичних якостей та рухової активності учнів, їх культури рухів, мислення, кмітливості, поваги до інших.
Доведено високу ефективність застосування інтегрованого та функціонального підходів на уроці фізичної культури у
початковій школі.
In the
elementary school the task is to use two content lines "Motor activity" and "Game and Competitive Activities" before forming in the
lessons of physical culture students. Content lines provide for the formation of skills and abilities of younger students in mastering
different ways of motor and gaming activities aimed at physical development and health promotion.
The integrated approach in the lesson of physical culture makes it possible to form students in the initial damage the
necessary physical training and motor activity using the ability to count, make words and read, know the colors, mathematical
figures. The proposed author's technique helps to increase the level of formation in students of 1-2 classes of physical development
and motor activity using the ability to count, make words and read, know colors, mathematical figures. The ways of formation of
motor skills of elementary school pupils are revealed. An integrated and functional approach in the lesson of physical culture in
elementary school students is singled out as the most effective in shaping physical development and motor activity using the ability
to count, make words and read, know the colors, mathematical figures. An integrated approach affects the selection and structure of
educational material, enhancing the systemic knowledge of students, activates teaching methods, orientates on the use of teaching
aids, ensuring the unity of the educational process.
The functional approach for the development of physical qualities and motor activity of students, their culture of
movements, thinking, savvy, and respect for others is used. The high efficiency of application of integrated and functional
approaches at the elementary school physical culture lesson is proved.