Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пічурін, В. В.
dc.contributor.author Пічурін, В. В.
dc.date.accessioned 2020-01-17T08:37:03Z
dc.date.available 2020-01-17T08:37:03Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Пічурін, В. В. Особливості особистості студентів спеціального відділення / В. В. Пічурін, В. В. Пічурін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 3К (110). - С. 452-455. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26901
dc.description.abstract У статті наведено результати дослідження особливостей сформованості ряду характеристик особистості у студентів спеціального відділення. Встановлено, що для цих студентів характерними є: низькі показники за факторами «Замкнутість – товариськість» та «Жорсткість – чутливість»; високі – за фактором «Впевненість у собі – тривожність»; середні – за факторами «Інтелект», «Емоційна стійкість», «Підпорядкованість – домінантність», «Стриманість – експресивність», «Схильність до почуттів – висока нормативність поведінки», «Несміливість – сміливість», «Довірливість – підозрілість», «Практичність – розвинена уява», «Прямолінійність – дипломатичність», «Консерватизм – радикалізм», «Конформізм – нонконформізм», «Низький самоконтроль – високий самоконтроль», «Розслабленість – напруженість», «Адекватність самооцінки». Встановлено статистично значущі відмінності між студентами спеціального і основного відділення за факторами «Замкнутість – товариськість», «Схильність до почуттів – висока нормативність поведінки», «Несміливість – сміливість», «Адекватність самооцінки». ua
dc.description.abstract В статье приведены результаты исследования особенностей сформированности ряда характеристик личности студентов специального отделения. Установлено, что для этих студентов характерны: низкие показатели по факторам «Замкнутость – общительность» и «Жесткость – чувствительность»; высокие – по фактору «Уверенность в себе – тревожность»; средние – по факторам «Интеллект», «Эмоциональная устойчивость», «Подчиненность – доминантность», «Сдержанность – экспрессивность», «Склонность к чувствам – высокая нормативность поведения», «Робость – смелость», «Доверчивость – подозрительность», «Практичность – развитое воображение», «Прямолинейность – дипломатичность», «Консерватизм – радикализм», «Конформизм – нонконформизм», «Низкий самоконтроль – высокий самоконтроль», «Расслабленность – напряженность», «Адекватность самооценки». Установлено статистически значимые различия между студентами специального и основного отделения по факторам «Замкнутость – общительность», «Склонность к чувствам – высокая нормативность поведения», «Робость – смелость», «Адекватность самооценки». ua
dc.description.abstract Aim: to reveal the specificity of the manifestation of a number of factors (features) of a person in students of a special department. Material and methods: The study was attended by 30 students of the Dnipropetrovsk National University of Railway Transport named after Academician V. Lazaryan. These were men aged 18 to 20 years. 15 students attended the training session on physical education in a special department. Also 15 students attended the physical training classes at the main department. Psychological diagnosis of personality factors in students was conducted using the Kettel test. Statistical data processing was performed using the Mann-Whitney U-criterion. Results Characteristic for students of a special department are: low indicators on the factors "Closeness - sociability" and "Rigidity - sensitivity"; high - on the factor "Self-confidence - anxiety"; the average are based on the factors "Intellect", "Emotional Stability", "Subordination - Dominance", "Restraint - Expressiveness", "Propensity to feelings - High standards of behavior", "Courage - Courage", "Trustness - Suspicion", "Practicability - developed imagination", "Straight linearity - diplomacy", "Conservatism - radicalism", "Conformity - nonconformism", "Low self-control - high self-control", "Relaxation - tension", "Adequacy of self-esteem". There are statistically significant differences between the students of the special and the main department on the factors "Closure - sociability" (significantly higher are the rates for students of the main department), "The tendency to feelings - high standards of behavior" (significantly higher are the rates for students of the main department), "Inferiority - courage "(significantly higher are the rates for students of the main department), "Adequacy of self-esteem"(significantly higher are the rates for students of the main department). Indicators of students of the main department on these factors are significantly higher. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject фактори особистості ua
dc.subject студенти ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject спеціальне відділення ua
dc.subject факторы личности ua
dc.subject студенты ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject специальное отделение ua
dc.subject personal factors ua
dc.subject students ua
dc.subject physical education ua
dc.subject special group ua
dc.title Особливості особистості студентів спеціального відділення ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу