Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Сучасні корекційно-профілактичні технології у процесі адаптивного фізичного виховання, погляд у контексті гуманістичної парадигми

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Савлюк, С. П.
dc.contributor.author Романова, В. І.
dc.contributor.author Панчук, І. В.
dc.date.accessioned 2019-12-18T10:34:10Z
dc.date.available 2019-12-18T10:34:10Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Савлюк, С. П. Сучасні корекційно-профілактичні технології у процесі адаптивного фізичного виховання, погляд у контексті гуманістичної парадигми / С. П. Савлюк, В. І. Романова, І. В. Панчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 9 (117). - С. 63-66. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26659
dc.description.abstract У роботі гуманістичні технології у процесі адаптивного фізичного виховання розглянуто як технології підвищення комфортності та ефективності, які зорієнтовані на розвиток особистості дітей і створення відповідних умов для цього. Мета дослідження – розкрити специфічні особливості застосування корекційно-профілактичних технологійу процесі адаптивного фізичного виховання молодших школярів із депривацією слуху та депривацією зору. Результати дослідження. Технології профілактики та корекції порушень просторової організації тіла дітей молодшого шкільного віку років із депривацією зору та депривацією слуху укладено на основі результатів комплексного діагностування та факторного аналізу показників просторової організації тіла й фізичного стану дітей із депривацією сенсорних систем, із використанням завдань, принципів, методів, засобів і форм проведення занять, зорієнтованих на результати факторної структури просторової організації тіла та фізичного стану дітей із депривацією сенсорних систем і з огляду на способи навчання, етапи, суб’єкти й умови реалізації програм, контроль і критерії ефективності їхнього впровадження. Висновок: шляхом перевірки дієвості розробленої технології у спеціальних школах-інтернатах підтверджено вищу результативність їхнього застосування щодо вирішення завдань гармонійного розвитку та соціальної адаптації дітей із депривацією сенсорних систем порівняно із традиційним змістом і технологією його реалізації. ua
dc.description.abstract В работе гуманистические технологии, которые используются в процессе адаптивного физического воспитания рассмотрено как технологии повышения комфортности и эффективности деятельности, которые ориентированы на развитие личности детей и создание соответствующих условий для этого. Цель исследования– раскрыть специфические особенности применения коррекционно-профилактических технологий в процессе адаптивного физического воспитания младших школьников с депривацией слуха и депривацией зрения. Результаты исследования. Технологии профилактики и коррекции нарушений пространственной организации тела детей младшего школьного возраста лет с депривацией зрения и депривацией слуха разработаны на основе результатов комплексного диагностирования и факторного анализа показателей пространственной организации тела и физического состояния детей с депривацией сенсорных систем, с использованием задач, принципов, методов, средств и форм проведения занятий, ориентированных на результаты факторной структуры пространственной организации тела и физического состояния детей с депривацией сенсорной систем и учитывая способы обучения, этапы, субъекты и условия реализации программ, контроль и критерии эффективности их внедрения. Вывод: путем проверки действенности разработанной технологии в специальных школах-интернатах подтверждено результативность их применения по решению задач гармоничного развития и социальной адаптации детей с депривацией сенсорных систем по сравнению с традиционным содержанием технологией. ua
dc.description.abstract In the work, humanistic technologies that are used in the process of adaptive physical education are considered as technologies for improving the comfort and efficiency of activities that are focused on the development of the personality of children and the creation of appropriate conditions for this. The purpose of the study is to reveal the specific features of the use of correctional and prophylactic technologies in the process of adaptive physical education of younger pupils with hearing and vision deprivation. Research results. Technologies for the prevention and correction of disorders of the spatial organization of the body of children of primary school age with visual impairment and hearing impairment have been developed based on the results of a comprehensive diagnosis and factor analysis of metrics of the spatial organization of the body and physical condition of children with sensory deprivation, using tasks, principles, methods, tools and forms of conducting classes focused on the results of the factor structure of the spatial organization of the body and physical state of children with deprivation of sensory systems and considering ways of training, stages, subjects and conditions for the implementation of programs, monitoring and performance criteria for their implementation. Conclusion: by checking the effectiveness of the developed technology in special boarding schools, the effectiveness of their application to solve the problems of harmonious development and social adaptation of children with deprivation of sensory systems in comparison with the traditional content of the technology was confirmed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject адаптивне фізичне виховання ua
dc.subject гуманістична парадигма ua
dc.subject технологія ua
dc.subject просторова організація тіла ua
dc.subject профілактика ua
dc.subject корекція ua
dc.subject порушення ua
dc.subject діти 6–10 років ua
dc.subject депривація ua
dc.subject сенсорна система ua
dc.subject адаптивное физическое воспитание ua
dc.subject гуманистическая парадигма ua
dc.subject технология ua
dc.subject пространственная организация тела ua
dc.subject профилактика ua
dc.subject коррекция ua
dc.subject нарушения ua
dc.subject дети 6-10 лет ua
dc.subject депривация ua
dc.subject сенсорная система ua
dc.subject adaptive physical education ua
dc.subject humanistic paradigm ua
dc.subject technology ua
dc.subject spatial organization of the body ua
dc.subject prevention ua
dc.subject correction ua
dc.subject disorders ua
dc.subject children 6-10 years old ua
dc.subject deprivation ua
dc.subject sensory system ua
dc.subject.classification 796/799 : 005.591.6 ua
dc.title Сучасні корекційно-профілактичні технології у процесі адаптивного фізичного виховання, погляд у контексті гуманістичної парадигми ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics