Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стадник, С. О.
dc.date.accessioned 2019-12-16T14:58:09Z
dc.date.available 2019-12-16T14:58:09Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Стадник, С. О. Особливості розвитку спортивного брендингу / С. О. Стадник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019 – Вип. 6 (114). – С. 88-93. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26632
dc.description.abstract У статті розглядаються особливості створення та просування спортивних брендів. Представлено аналіз видів спортивного брендингу: брендинг спортивних товарів; брендинг фітнес-послуг; брендинг спортсменів; брендинг фізкультурно-спортивної організації (наприклад, футбольного клубу); брендинг фізкультурно-спортивних заходів. Подано рейтинг найдорожчих світових спортивних брендів. Охарактеризовано роль спортивних заходів у створенні бренду міста Харкова та обґрунтовано отримані результати SWOT-аналізу бренду «Харків – спортивна столиця». Визначено напрямки удосконалення маркетингової діяльності Департаменту у справах сім'ї, молоді та спорту щодо просування спортивного бренду «Харків - спортивна столиця». ua
dc.description.abstract The article discusses the features of the creation and promotion of sports brands. The analysis of the types of sports branding is presented: branding of sporting goods; branding fitness services; branding athletes; branding of physical culture and sports organization (for example, a football club) branding of physical culture and sports events. The rating of the most expensive world sports brands is shown. The role of sporting events in the creation of a brand of the city of Kharkiv is characterized and the obtained results of the SWOT-analysis of the brand “Kharkiv is the sports capital” are substantiated. The directions for improving the marketing activities of the Department for family, youth and sports to promote the sports brand "Kharkiv - the sports capital" are defined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject спорт ua
dc.subject бренд ua
dc.subject брендинг ua
dc.subject івент-маркетинг ua
dc.subject маркетингова діяльність ua
dc.subject sports ua
dc.subject brand ua
dc.subject branding ua
dc.subject event marketing ua
dc.subject marketing activities ua
dc.title Особливості розвитку спортивного брендингу ua
dc.title.alternative Features of the development of sports branding ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу