У статті розглядаються особливості створення та просування спортивних брендів. Представлено аналіз
видів спортивного брендингу: брендинг спортивних товарів; брендинг фітнес-послуг; брендинг спортсменів; брендинг
фізкультурно-спортивної організації (наприклад, футбольного клубу); брендинг фізкультурно-спортивних заходів.
Подано рейтинг найдорожчих світових спортивних брендів. Охарактеризовано роль спортивних заходів у створенні
бренду міста Харкова та обґрунтовано отримані результати SWOT-аналізу бренду «Харків – спортивна столиця».
Визначено напрямки удосконалення маркетингової діяльності Департаменту у справах сім'ї, молоді та спорту щодо
просування спортивного бренду «Харків - спортивна столиця».
The article discusses the features of the creation and
promotion of sports brands. The analysis of the types of sports branding is presented: branding of sporting goods; branding fitness
services; branding athletes; branding of physical culture and sports organization (for example, a football club) branding of physical
culture and sports events. The rating of the most expensive world sports brands is shown. The role of sporting events in the creation
of a brand of the city of Kharkiv is characterized and the obtained results of the SWOT-analysis of the brand “Kharkiv is the sports
capital” are substantiated. The directions for improving the marketing activities of the Department for family, youth and sports to
promote the sports brand "Kharkiv - the sports capital" are defined.