В статті піднімається проблема практично-технічної підготовки майбутніх бакалаврів з комп’ютерних наук в контексті навчання основних курсів технічних дисциплін. Структура і зміст професійної діяльності розглядається через технічну складову проектних вмінь, що відображені в освітньо-кваліфікаційних документах підготовки бакалаврів, магістрів. Визначені напрямки методологічної діяльності зі створення моделі навчання шляхом трансформації технічних знань в
систему проектних вмінь. Показано, що навчання циклу, таких технічних дисциплін, як «теорія електричних та магнітних кіл», «комп’ютерна схемотехніка», «архітектура комп’ютерних систем», «операційні системи», «комп’ютерні мережі», які входять до базису основного курсу підготовки бакалаврів з комп’ютерних наук і вивчаються студентами протягом не менше трьох семестрів, має значний потенціал для послідовного формування технічних умінь в процесі виконання творчих проектів.
The article raises the problem of practical-technical training of future bachelor’s in computer science in the context of studying the basic course of technical disciplines. The structure and content of professional activity is considered through the technical component of project skills, reflected in the educational and qualification documents for the preparation of bachelors and masters. The directions of the methodological activity to create a learning model by transforming technical knowledge into the formation of design skills are defined. It is shown that the cycle of such technical disciplines as "the theory of electrical and
magnetic circuits", "computer circuitry", "architecture of computer systems", "operating systems", "computer networks" are included in the basis of the basic bachelor's course in computer science studied by students for at least three semesters, has significant potential for the consistent formation of technical skills in the
implementation of creative projects.