В статті розглянуто особливості процесу фундаменталізації дисципліни «Інформатика», передумови її забезпечення в закладах вищої освіти І-ІІ рівня акредитації. Проаналізовано особливості навчання інформатики, значення інформатики під час формування в студентів бази знань, вмінь і навичок, необхідних для кваліфікованого та ефективного використання
сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-пізнавальній діяльності, виокремлено особливості навчальної дисципліни “Інформатика” та зазначено практичні результати, досягнуті в процесі навчання.
The article deals with the peculiarities of the process of fundamentalization of the discipline "Informatics", the preconditions for its provision in higher education institutions of the I-II level of accreditation. The peculiarities of teaching the informational, informational and educational tools necessary
for the training of specialists and the effective use of modern information and communication technologies in educational and cognitive activities aimed at the disciplines "Informatics" and the practical results in the training process are analyzed.