Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування алгоритмічних компетентностей майбутніх учителів інформатики на новому етапі розвитку освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кушнір, О. Н.
dc.contributor.author Шакотько, В. В.
dc.date.accessioned 2019-12-13T09:56:27Z
dc.date.available 2019-12-13T09:56:27Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Кушнір/ О. Н. Формування алгоритмічних компетентностей майбутніх учителів інформатики на новому етапі розвитку освіти / О. Н. Кушнір, В. В. Шакотько // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 21 (28). – С. 83-92. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26610
dc.description.abstract У статті проаналізовано погляди вчених на алгоритмічну складову підготовки майбутніх вчителів інформатики, досліджені зв’язки змісту вимог до фахових компетентностей вчителів інформатики та змісту навчальних програм шкільної інформатики на різних етапах розвитку цієї навчальної дисципліни. Проведено порівняльний аналіз вимог до рівня сформованості алгоритмічних компетентностей учнів середньої школи за програмами інформатики 2008-2009 років та 2017-2018 років. На основі цього аналізу, а також результатів моніторингу рівня підготовленості вчителів до навчання учнів алгоритмізації та програмування обґрунтована необхідність внесення суттєвих змін в методичну систему підготовки майбутніх вчителів інформатики, посилення фундаментальної складової цієї системи на основі удосконалення підготовки з алгоритмізації та програмування. ua
dc.description.abstract The views of scientists on the algorithmic component of the future IT teachers’ training are analyzed in the article, the links between the contents of the requirements for the professional competences of IT teachers and the content of the curriculum of school computer science at different stages of the development of this discipline are investigated. A comparative analysis of the requirements for the algorithmic competency level formation of secondary school students according to computer science programs of 2008-2009 and 2017-2018 was conducted. On the basis of this analysis, as well as the results of monitoring the level of teachers' preparedness for teaching students algorithmization and programming, the necessity of making essential changes in the methodical system of training future IT teachers, strengthening of the fundamental component of this system based on the improvement of training on algorithmization and programming has been substantiated. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інформатика ua
dc.subject алгоритм ua
dc.subject алгоритмічні компетентності ua
dc.subject підготовка вчителів інформатики ua
dc.subject informatics ua
dc.subject algorithm ua
dc.subject algorithmic competence ua
dc.subject training informatics teachers ua
dc.subject.classification 378.147/.148+373.51 ua
dc.title Формування алгоритмічних компетентностей майбутніх учителів інформатики на новому етапі розвитку освіти ua
dc.title.alternative Forming algorithmic competencies of future teachers of informatics at the new stage of educational development ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу