Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Фундаменталізація змістового компоненту навчання web-програмування майбутніх учителів інформатики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Брескіна, Л. В.
dc.contributor.author Шувалова, О. І.
dc.date.accessioned 2019-12-12T08:28:47Z
dc.date.available 2019-12-12T08:28:47Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Брескіна, Л. В. Фундаменталізація змістового компоненту навчання web-програмування майбутніх учителів інформатики / Л. В. Брескіна, О. І. Шувалова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 21 (28). – С. 48-55. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26591
dc.description.abstract Стаття присвячена обґрунтуванню підходу до формування змістового компонента методичної системи навчання Web-програмування. В роботі наводяться критерії фундаменталізації навчання майбутніх учителів інформатики та досліджується питання як зробити навчання таким, що відповідає цим критеріям. На основі визначених загальних підходів в роботі деталізуються особливості фундаменталізації навчання Web-програмування (визначаються інформатичні компетентності, що формуються в ході опанування Web-програмування під час реалізації фундаментального підходу до навчання). Надається опис змістового компоненту методичної системи навчання Web-програмування, що формує виокремлені інформатичні компетентності. Ефективність розробленої методичної системи перевірена педагогічним експериментом, що описаний у роботі. ua
dc.description.abstract This article covers the substantiation of the approach of the Web-programming learning methodical system content component formation. The paper presents the criteria for the fundamentalization of education for future informatics teachers and explores the question of how to adjust the training towards these criteria. Based on the certain general approaches basis, we detailed features of Web-programming learning fundamentalization (informatics competencies that are formed in the course of mastering Web-programming during the implementation of the fundamental learning approach were determined). We gave the description of the content component of the Web-programming learning methodical system that forms the selected information competencies. The efficiency of the developed methodological system was verified by the pedagogical experiment, which is described in this work. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject Web-програмування ua
dc.subject підготовка майбутніх учителів інформатики ua
dc.subject фундаменталізація навчання ua
dc.subject Web-programming ua
dc.subject future teachers of informatics training ua
dc.subject the fundamentalization of learning ua
dc.subject.classification 378.147+004.9 ua
dc.title Фундаменталізація змістового компоненту навчання web-програмування майбутніх учителів інформатики ua
dc.title.alternative Fundamentalization of the future teachers of informatics Web-programming learning content component ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics