У статті розкрито цілі, зміст і шляхи реалізації адхократичного підходу під час навчання дисциплін математичного циклу із застосуванням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема використання систем комп’ютерної математики. Важливим завданням сучасної вищої освіти є формування здатності студентів до застосовування інформаційно-комунікаційних технологій у майбутній професійній діяльності, що сприятиме процесу самовдосконалення, самоосвіти, творчого розвитку особистості впродовж життя. Реалізація адхократичного підходу забезпечує стійкий розвиток особистості, ефективність процесу навчання дисциплін математичного циклу із використанням систем комп’ютерної математики. Це підтверджуються результатами педагогічних експериментів з використанням наведених та інших професійно зорієнтованих завдань.
The article describes the goals, content and how to implement adhokratic approach during the study disciplines mathematical cycle using modern information and communication technologies using computer systems mathematics. An important task of modern higher education is the formation of the ability of students to apply information and communication technologies in future careers. This will facilitate the process of self-education, self-improvement, creative personal development throughout their lives. Adhokratic implementation approach ensures continuous personal development, process efficiency study mathematical
cycle using computer systems in mathematics. This is confirmed by the results of pedagogical experiments using these and other professionally-oriented tasks.