Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жалдак, М. І.
dc.date.accessioned 2019-12-10T10:19:34Z
dc.date.available 2019-12-10T10:19:34Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Жалдак, М. І. Деякі особливості україномовної інформатичної термінології / М. І. Жалдак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 21 (28). – С. 3-9. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26561
dc.description.abstract В статті аналізуються деякі проблеми україномовного подання змісту науково-педагогічних публікацій, пов’язаних з впровадженням в навчальний процес в закладах середньої і вищої освіти сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, їх наукової і педагогічної виваженості і обґрунтованості. Зокрема аналізується коректність термінів «електронне навчання», «електронна педагогіка», «інтерактивні засоби навчання», «інтерактивні інформаційні системи», «можливості хмарних технологій», «цифрове суспільство» тощо, тверджень типу «компетентність – це спроможність» (або «компетентність – це здатність»), взаємозв’язки понять «компетентність» і «компетенція» тощо. Звертається увага на необхідність подання змісту науково-педагогічних публікацій на якомога високому літературному і загальнокультурному рівні для забезпечення їх позитивного впливу на навчання і виховання учнів і студентів, формування їхньої професійної і загальної культури. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the analysis of some problems of the presentation of the content of Ukrainian-language scientific and pedagogical publications concerning the introduction of modern information and communication technologies in the educational process in institutions of secondary and higher education, their scientific and pedagogical accuracy and validity. In particular, the correctness of the terms “elearning”, “e-pedagogy”, “interactive teaching aids”, “interactive information systems”, “cloud technology capabilities”, “digital society”, etc., approved of the type “competence is (being able to) perform certain actions, the relationship of the concepts of "competence" and "competencies". Attention is drawn to the need to present the content of scientific and pedagogical publications at the highest possible literary and general cultural level in order to ensure their positive influence on the education and upbringing of students, the formation of their subject professional and general culture. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject україномовна інформатична термінологія ua
dc.subject науково і педагогічно виважена система навчання і виховання ua
dc.subject культура науково-педагогічних публікацій ua
dc.subject діяльність та її структура ua
dc.subject науковий підхід до тлумачення використовуваних термінів ua
dc.subject ukrainian-language computer terminology ua
dc.subject scientifically and pedagogically derived system of training and education ua
dc.subject culture of scientific and pedagogical publications ua
dc.subject activity and its structure ua
dc.subject scientific approach to the interpretation of the terms used ua
dc.subject.classification 004.934:004.43(=161.2) ua
dc.title Деякі особливості україномовної інформатичної термінології ua
dc.title.alternative Some features of ukrainian informatic terminology ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу