ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Безуглий, А. А.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-12-09T11:50:41Z | |
dc.date.available | 2019-12-09T11:50:41Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Безуглий, А. А. Розробка філософскої проблематики у кінематографі. Досвід Д. Гриффіта, С. Ейзенштейна / А. А. Безуглий // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : [зб. наук. праць]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 40 (53). – С. 198-204. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26550 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовані роботи видатних режисерів та теоретиків кіно. Це дає змогу дізнатися методи та способи мислення, визначити рівень розробки філософської проблематики та допомогти зрозуміти, в якому стані знаходиться розробка дискурсу навколо кінематографа. | ua |
dc.description.abstract | В статье проанализированы работы выдающихся режиссеров и теоретиков кино. Это позволяет узнать методы и способы мышления, определить уровень разработки философской проблематики и помочь понять, в каком состоянии находится разработка дискурса вокруг кинематографа. | ua |
dc.description.abstract | The article analyzes the work of prominent film directors and theorists. It allows you to learn the methods and ways of thinking, to determine the level of philosophical development and to help understand the state of the development of circus discourse. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | кінематограф | ua |
dc.subject | автор | ua |
dc.subject | паралельний монтаж | ua |
dc.subject | кіно | ua |
dc.subject | «чистий смисл» | ua |
dc.subject | принцип «виходу з себе» (ex-stasis) | ua |
dc.subject | сприйняття | ua |
dc.subject | глядач | ua |
dc.subject | режисер | ua |
dc.subject | кинематограф | ua |
dc.subject | параллельный монтаж | ua |
dc.subject | кино | ua |
dc.subject | «чистый смысл» | ua |
dc.subject | принцип «выхода из себя» (ex-stasis) | ua |
dc.subject | восприятия | ua |
dc.subject | зритель | ua |
dc.subject | режиссер | ua |
dc.subject | cinematography | ua |
dc.subject | author | ua |
dc.subject | parallel installation | ua |
dc.subject | cinema | ua |
dc.subject | "pure sense" | ua |
dc.subject | ex-stasis principle | ua |
dc.subject | perception | ua |
dc.subject | viewer | ua |
dc.subject | director | ua |
dc.subject.classification | 373.3.016:1(073) | ua |
dc.title | Розробка філософскої проблематики у кінематографі. Досвід Д. Гриффіта, С. Ейзенштейна | ua |
dc.type | Article | ua |