Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Соціально-філософський аналіз феномену миробудівництва в контексті вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хоменко, Г. В.
dc.date.accessioned 2019-12-04T14:31:47Z
dc.date.available 2019-12-04T14:31:47Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Хоменко, Г. В. Соціально-філософський аналіз феномену миробудівництва в контексті вищої освіти / Г. В. Хоменко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : [зб. наук. праць]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 40 (53). – С. 133-140. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26521
dc.description.abstract Висвітлено проблему розвитку вищої освіти у ситуації боротьби із наслідками соціального конфлікту. Досліджено основні шляхи імплементації концепту миробудівництва в діяльності педагогів. Проаналізовано зміст ідей демократії в освітньому просторі. Визначено основні чинники збереження балансу різноманіття у соціумі та підтримки світоглядної цілісності суспільства. Здійснено інтерпретацію поняття миробудівництва згідно з тлумаченням американських і європейських науковців. Обґрунтувано основні аспекти впровадження концепту миробудівництва як стратегії розвитку вищої освіти. ua
dc.description.abstract Освещена проблема развития высшего образования в ситуации борьбы с последствиями социального конфликта. Исследованы основные пути имплементации концепта миростроительства в деятельности педагогов. Проанализировано содержание идей демократии в образовательном пространстве. Определены основные факторы сохранения баланса многообразия в социуме и поддержки мировоззренческой целостности общества. Осуществлено интерпретацию понятия миростроительство в соответствии с толкованием американских и европейских ученых. Обоснованы основные пути внедрения концепта миростроительства как стратегии развития высшего образования. ua
dc.description.abstract The problem of the higher education development has been elucidated in the situation of struggle with the consequences of social conflict. There have been investigated the main ways of peacebuilding concept implementation in the activities of teachers. Ideas of democracy has been analyzed in the educational space. Main factors for maintaining the balance of diversity society and supporting the ideological integrity have been identified. The concept of peacebuilding has been interpreted in accordance with the definition of American and European scientists. Main ways of introducing of peacebuilding concept have been substantiated as a strategy for higher education development. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject миробудівництво ua
dc.subject вища освіта ua
dc.subject постконфліктне суспільство ua
dc.subject соціальна турбулентність ua
dc.subject освітня культура ua
dc.subject толерантність ua
dc.subject освіта миру ua
dc.subject миростроительство ua
dc.subject высшее образование ua
dc.subject постконфликтное общество ua
dc.subject социальная турбулентность ua
dc.subject образовательная культура ua
dc.subject толерантность ua
dc.subject мирное образование ua
dc.subject peacebuilding ua
dc.subject higher education ua
dc.subject post-conflict society ua
dc.subject social turbulence ua
dc.subject educational culture ua
dc.subject tolerance ua
dc.subject peaceful education ua
dc.subject.classification 378.013.73 ua
dc.title Соціально-філософський аналіз феномену миробудівництва в контексті вищої освіти ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу