У статті досліджується тринітарне богослов’я видатного католицького богослова Кетрін ЛаКугни. Для ЛаКугни доктрина про Трійцю є унікальним християнським способом говорити про Бога, вона вважає її практичною доктриною, яка формує основи нашого християнського життя. Тринітарне богослов’я ЛаКугни складається з деконструкції і реконструкції. Спочатку вона критикує розмежування між теологією та ікономією і пропонує відновлення зв’язку між ними, який існував в до-Нікейський період. На етапі реконструкції ЛаКугна розвиває концепцію реляційної природи триєдиного Бога. Вона також по-новому формулює зміст атрибутів Бога, беручи за основу реляційну онтологію тринітарних Осіб. З перспективи онтології спілкування, вона критикує всі форми ієрархії і зловживання владою. В кінцевому рахунку, ЛаКугна показує, що богослов’я – це доксологія, дискурс прославлення Бога.
В статье исследуется тринитарное богословия выдающегося католического богослова Кэтрин ЛаКугны. Для ЛаКугны доктрина о Троице является уникальным христианским способом говорить о Боге, она считает ее практической доктриной, которая формирует основы нашей христианской жизни. Тринитарное богословие ЛаКугны состоит из деконструкции и реконструкции. Сначала она критикует разграничения между теологией и икономией и предлагает восстановление связи между ними, которая существовала в до-Никейский период. На этапе реконструкции ЛаКугна развивает концепцию реляционной природы триединого Бога. Она также по-новому формулирует содержание атрибутов Бога, основываясь на реляционной онтологии тринитарных Лиц. С перспективы онтологии общения, она критикует все формы иерархии и злоупотребления властью. В конечном счете, ЛаКугна показывает, что богословие — это доксология, дискурс прославления Бога.
The article explores the Trinitarian theology of the well-known Catholic theologian Catherine LaCugna. For LaCugna, the doctrine of the Trinity is a unique Christian way of talking about God; she considers it as a practical doctrine that forms the basis of Christian life. LaCugna's trinitarian theology consists of deconstruction and reconstruction. First, she criticizes the distinction between theology and economy and proposes the restoration of the connection between them that existed in the pre-Nicene period. During the reconstruction phase, LaCugna develops the concept of the relational nature of the triune God. It also formulates in a new way the content of the attributes of God, based on the relational ontology of the Trinitarian Persons. From the perspective of the ontology of communication, she criticizes all forms of hierarchy and abuse of power. Ultimately, LaCugna shows that theology is doxology, the discourse of glorifying God.