Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психофизиологические аспекты становлення профессионального мышления будущих учителей

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шайда, А. Г.
dc.date.accessioned 2019-11-29T12:06:15Z
dc.date.available 2019-11-29T12:06:15Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Шайда, А. Г. Психофизиологические аспекты становлення профессионального мышления будущих учителей / А. Г. Шайда // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 36 (60). - С. 295-299. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26466
dc.description.abstract У статті представлено теоретичний аналіз психофізіологічних аспектів мислення. Встановлено, що знання психофізіологічних основ мислення та свідомого й несвідомого в психіці людини впливає на розвиток і становлення професійного мислення майбутніх вчителів. ua
dc.description.abstract In article the theoretical analysis psychophysiological aspects of thinking is presented. It is established, that knowledge psychophysiological bases of thinking and as display of the conscious and unconscious person in mentality influences progress and development of professional thinking of the future teachers. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject фізіологічні основи мислення ua
dc.subject теорія функціональних систем ua
dc.subject свідоме та несвідоме ua
dc.subject професійне мислення ua
dc.subject становлення професійного мислення ua
dc.subject physiological bases of thinking ua
dc.subject the theory of functional systems ua
dc.subject conscious unconscious ua
dc.subject professional thinking ua
dc.subject formation of professional thinking ua
dc.title Психофизиологические аспекты становлення профессионального мышления будущих учителей ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу