ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Шайда, А. Г.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-11-29T12:06:15Z | |
dc.date.available | 2019-11-29T12:06:15Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Шайда, А. Г. Психофизиологические аспекты становлення профессионального мышления будущих учителей / А. Г. Шайда // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 36 (60). - С. 295-299. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26466 | |
dc.description.abstract | У статті представлено теоретичний аналіз психофізіологічних аспектів мислення. Встановлено, що знання психофізіологічних основ мислення та свідомого й несвідомого в психіці людини впливає на розвиток і становлення професійного мислення майбутніх вчителів. | ua |
dc.description.abstract | In article the theoretical analysis psychophysiological aspects of thinking is presented. It is established, that knowledge psychophysiological bases of thinking and as display of the conscious and unconscious person in mentality influences progress and development of professional thinking of the future teachers. | ua |
dc.language.iso | ru | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | фізіологічні основи мислення | ua |
dc.subject | теорія функціональних систем | ua |
dc.subject | свідоме та несвідоме | ua |
dc.subject | професійне мислення | ua |
dc.subject | становлення професійного мислення | ua |
dc.subject | physiological bases of thinking | ua |
dc.subject | the theory of functional systems | ua |
dc.subject | conscious unconscious | ua |
dc.subject | professional thinking | ua |
dc.subject | formation of professional thinking | ua |
dc.title | Психофизиологические аспекты становлення профессионального мышления будущих учителей | ua |
dc.type | Article | ua |