Стаття присвячена питанню реципіттських аудиторій як регулятора комунікативних процесів у суспільстві та як чинника формування інформаційного контенту сучасних медіа. Розглядаються проблеми психологічних і комунікативних ефектів, взаємозв’язок між ними, ідеологічних впливів мас-медіа, комунікативних бар’єрів та шляхів їх подолання.
Статья посвящена вопросу реципиентских аудиторий как регулятора коммуникативных процессов в обществе и как фактора формирования информационного контента современных медиа. Рассматриваются проблемы психологических и коммуникативных эффектов, взаимосвязь между ними, идеологических влияний масс-медиа, коммуникативных барьеров, и путей их преодоления.
The article is devoted the question of user of mas-media as a regulator of communicative processes in society and as a forming factor informative content of modern medias.