Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Реклама як інструмент соціалізації та розвитку духовності студентської молоді

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Клименко, І. В.
dc.date.accessioned 2019-11-13T09:12:09Z
dc.date.available 2019-11-13T09:12:09Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Клименко, І. В. Реклама як інструмент соціалізації та розвитку духовності студентської молоді / І. В. Клименко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. – Київ, 2012. - Вип. 37 (61). – С. 136-139. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26222
dc.description.abstract В статье представлены социальные функции рекламы и векторы ее социализирующего влияния, раскрыты возможности использовании рекламы как инструмента формирования ценностных ориентаций и положительных поведенческих моделей молодежи, представлены основные прикладные способы использования рекламы в учебно-воспитательном процессе. ua
dc.description.abstract The article presents the social function of advertising and the vectors of its socializing influence, reveals the possibility of using advertising as a tool of formation the positive value orientations and behavioral patterns of modern young people, shows the main application ways to use the advertising in the educational process. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.title Реклама як інструмент соціалізації та розвитку духовності студентської молоді ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics